  • 1. Data: 2005-09-23 12:30:16
    Temat: KK Citi UWAGA
    Od: "Przem" <p...@o...pl>

    Moze dla niektorych to normalne, mnie to jednak lekko zdziwilo.
    Chce napisac aby ludzie decydujacy sie na KK mieli wiecej informacji.

    Skorzystalem z promocji na KK w CitiBank-u poniewarz oferowali ja praktycznie "za
    darmo".
    Tzn. w promocji byla zwolniona z oplaty aktywacyjnej pod warunkiem dokonania
    tranzakcji w przeciagu 2mcy od aktywacji.

    Po pierwszym miesiacu dostalem saldo konta na ktorym sie pojawilo 30zl rzeczonej
    aktywacji.
    Zadzwonilem do nich i dowiedzialem sie ze kwota zostanie anulowana zgodnie z
    promocja.
    Nieprzejmowalem sie zamieszczona na wydruku "prosba" o dokonanie minimalnej wplaty.

    Jednak z powodu braku naglej potrzeby pierwsza tranzakcje dokonalem przed uplywem
    terminu z promocji.

    I wielce sie zdziwilem, gdyz w ostatnim saldzie zostalem obciazony kara za
    nieterminowe dokonaie wplaty.

    Szybki telefon i co sie okazuje:

    Faktycznie kwote oplaty aktywacyjnej mi cofnieto, ale kara zostala.
    Pytajac o powod dowiedzialem sie ze "prosba o dokonanie minimalnej wplaty" jest
    wymogiem,
    czyli nie wplacajac po otrzymaniu pierwszego salda nienaleznych bankowi 30zl (wg
    promocji) zostalem obarczony kara.

    Na moje glosno wyrazone zdziwienie konsultant "laskawie" i "ostatni raz" anulowal mi
    kare, i poprosil abym nastepnym razem spelnial "prosbe" o minimala wplate.

    To tyle moich zalow.
    Moze komus sie to przyda, i komentarze czy to normalne/powinno tak byc mile widziane

    Przem

  • 2. Data: 2005-09-23 13:11:54
    Temat: Re: KK Citi UWAGA
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    > Moze komus sie to przyda, i komentarze czy to normalne/powinno tak byc =
    > mile widziane

    normalne, bo jesli jesy wystawiony wyciag z jakas wymagana kwota, to jesli
    nie bedzie wplaty w terminie system automatycznie przywali oplate karna.
    Nienormalne ze "doradca" marudzil przed wycofaniem kary w takiej sytuacji

  • 3. Data: 2005-09-23 13:23:55
    Od: "free" <n...@A...pl>

    Oddaj im tę kartę. KK Citi to jedna z gorszych kart na rynku.

  • 4. Data: 2005-09-23 14:21:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    free wrote:
    > Oddaj im tę kartę. KK Citi to jedna z gorszych kart na rynku.

    A ja sie pozwole zupelnie nie zgodzic.
    Moim zdaniem to jednak z lepszych ofert, biorac pod uwage nawet te 6,5 zl.
    Majac karte BP juz dawno mi sie to zwrocilo. Oplate za wytdanie mozna
    spokojnie wynegocjowac, obsluga dobra, marka znana - jednym slowem karta ok.

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 5. Data: 2005-09-23 14:26:36
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    > Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

    popieram całkowicie

  • 6. Data: 2005-09-23 14:29:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Majac karte BP juz dawno mi sie to zwrocilo. Oplate za wytdanie mozna
    > spokojnie wynegocjowac, obsluga dobra, marka znana - jednym slowem karta ok.

    Taaaak. Tylko jakos maja super-hiper wymog posiadania polskiej umowy
    o prace i nic innego nie wchodzi w gre jako kryterium...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2005-09-23 15:42:27
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

> [...]
    > Majac karte BP juz dawno mi sie to zwrocilo. Oplate za wytdanie mozna
    > spokojnie wynegocjowac, obsluga dobra, marka znana - jednym slowem karta

    Również mam BP i sobie chwalę. Z racji ilości zakupów i możliwości
    zdefiniowania przelewów z niej do regulowania opłat punkty lecą dość
    szybko. W naglych wypadkach (a w tych czasach bywają...) chwale sobie też
    mozliwość tanszego kredytu (rata komfort czy cos takiego)

    --------
    Pozdr
    SebCz
    --------

  • 8. Data: 2005-09-23 15:54:11
    Od: maho <m...@p...net>

    SebCz wrote:

> [...]
    > szybko. W naglych wypadkach (a w tych czasach bywają...) chwale sobie
    > też mozliwość tanszego kredytu (rata komfort czy cos takiego)

    z tym komfortem, to chyba nie jest tak różowo. Skusiłem się raz, i dla
    mnie to jest przekładanie pieniędzy z jednej kieszeni do drugiej, z
    jednoczesnym płaceniem odsetek od tej kwoty bankowi.

    Oczywiście, przy założeniu że korzysta się wyłącznie z GP i ma się
    zawsze środki na spłatę wyciągu w całości.

    pozdrav

    maHo

  • 9. Data: 2005-09-23 16:55:16
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    > Taaaak. Tylko jakos maja super-hiper wymog posiadania polskiej umowy
    > o prace i nic innego nie wchodzi w gre jako kryterium...

    ???? skąd te dziwne informacje ? kk mozesz dostac bez zadnej umowy o prace
    tylko np na podstawie depozytu, umowy o prace nie sa potrzebne - karty moga
    dostac emeryci, rencisci, pracyujacy na umowe zlecenie/dzielo, wynajmujacy
    nieruchomosci, pracujacy na wlasny rachunek itp - czy oni maja umowy o
    prace ??

  • 10. Data: 2005-09-23 20:04:02
    Od: " r3d3" <r...@g...pl>

    maho <m...@p...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > Oczywiście, przy założeniu że korzysta się wyłącznie z GP i ma się
    > zawsze środki na spłatę wyciągu w całości.

    a ja lubie ten ich komforcik. Bardzo wygodne (nawet sami dzwonia) no i caly
    czas korzystam z GP na pozostale transakcje.

    a jesli chodzi o ta KK ogolnie to na samych rabatach juz chyba "zarabiam".
    Nie liczylem dokladnie ale tak mi sie wydaje. Darmowy Citiphone z zagranicy
    tez mi sie w te wakacje baaaaardzo podobal :)
    Najtansza moze i nie jest ale chyba warto.

    Pozdrawiam,
    r3d3