  • 1. Data: 2005-09-23 16:41:08
    Temat: Ibanator
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    Czy ten program nie jest już rozwijany? ściągnąłem go z internetu i po
    uruchomieniu krzyczy, że ma stare bazy banków i prosi o ściągnięcie
    nowe, gdy klikam na update ląduje na stronie o jakichś kontach.

  • 2. Data: 2005-09-23 17:12:04
    Temat: Re: Ibanator
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    nonszalant napisał(a):

    > Czy ten program nie jest już rozwijany? ściągnąłem go z internetu i po
    > uruchomieniu krzyczy, że ma stare bazy banków i prosi o ściągnięcie
    > nowe, gdy klikam na update ląduje na stronie o jakichś kontach.

    To ściągnij bazy z tej samej strony, z której pobrałeś program. W czym
    problem?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-09-23 17:45:53
    Od: "nonszalant" <n...@p...com>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To ściągnij bazy z tej samej strony, z której pobrałeś program. W czym
    > problem?

    W tym ze dalej program zauwaza, ze sa bardzo stare, a nowszych nie ma

  • 4. Data: 2005-09-23 18:12:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    nonszalant napisał(a):

    > W tym ze dalej program zauwaza, ze sa bardzo stare, a nowszych nie ma

    Opowiadasz tam :)

    U mnie jakoś nie zauważa

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-09-24 00:16:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 23 Sep 2005 19:12:04 +0200, na pl.biznes.banki, Markus Sprungk w
    wiadomości <news:n8ks9ysauwtw.5zjqvzvdb704$.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > To ściągnij bazy z tej samej strony, z której pobrałeś program. W czym
    > problem?

    To może podaj nam aktualny link do strony tego programu?
    Bo jedyna strona, którą udało mi się znaleźć, zawiera wersję 2.0.4 i
    ostatni raz była aktualizowana w listopadzie 2003 roku.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2005-09-24 06:06:39
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:1c6eslo73gu1y.dlg@krak.eu.org...

    http://www.ebanki.info/iban/baza/index.html

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 7. Data: 2005-09-24 13:41:20
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 24 Sep 2005 08:06:39 +0200, na pl.biznes.banki, Lesio5 w wiadomości
    <news:dh2r1f$s3b$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > http://www.ebanki.info/iban/baza/index.html

    Dzięki!
    Zmyliła mnie ta przedpotopowa data aktualizacji strony :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj