eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojejwoli... (długawe)
    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojejwoli... (długawe)
    Date: Mon, 28 Jun 2004 21:38:58 +0200

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5c97.00000be9.40e067f0@newsgate.onet.pl...

    > nie widze przeszkod, jeden z moich pracownikow tak otrzymuje
    wynagrodzenie.
    > pieniadze ida na konto jego matki, a w tytule przelewu wpisane jest, ze to
    > wynagrodzenie dla niego i wszystko jest ok.

    To, ze tak dziala nie oznacza, ze tak jest dobrze.
    Pracownikowi nie placisz i jak cie zaskarzy to masz przechlapane.
    Jesli masz taka fantazje zeby przelewac jakies pieniadze obcej babie to twoj
    problem, ale w koszty firmy tego nie mozesz wliczyc. Masz z nia umowe o
    prace czy jakas inna?

    --
    Pozdrowienia