eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
  • Data: 2004-06-29 07:29:48
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > do niego z pytaniem o co chodzi - okazało się, że nic o tym nie wie, że musi
    > to być pomyłka, ale faktycznie - oczekuje on stypendium, którego jeszcze nie
    > otrzymał. Oddałem mu więc pieniądze i po sprawie, pośmialiśmy się z bałaganu
    > panującego na naszej uczelni i tyle.
    > Potem otrzymałem przelew wg "naszej" ww umowy (2.000zł) i byłem już kwita z
    > panem X.X. Oprócz tego otrzymałem jeszcze jeden przelew (1.500zł) z tej
    > samej uczelni. Ponieważ spodziewałem się podobnej kwoty z tego źródła i w
    > tym terminie - nie przyglądałem się specjalnie skąd te pieniądze, i zrobiłem

    __________

    ale przeczytałeś z jakiego tytułu wpłynęły pieniądze PRAWDA ??? !
    (stypendium pana XX)

    __________

    > Niemal dwa miesiące później, okazało się, że nie były to pieniądze dla mnie,
    > a właśnie dla X.X.

    ________________

    ale Ty wiedziałeś o tym już wcześniej ?

    możesz poczekać na pisemne wezwanie z uczelni do zapłaty ww. kwoty

    ale radzę wpłacić na rachunek pana XX i nie komplikować - może on też chciałby
    jechać na urlop za swoje zarobione pieniądze ....

    jako pracownik uniwerku szukajacy wybiegów aby nie oddać nie stawiasz się w
    najlepszym świetle, ale to nie czas i miejsce na moralizatorstwo

    lepiej oddaj i jedź na urlop - odmówisz sobie paru gofrów i będziesz spał
    spokojnie, możesz wydać w kadrach dyspozycję przelewu kwoty 1500 zł na konto
    XX z najbliższego wynagrodzenia - ale XX może mieć do Ciebie żal - gdyby ktoś
    pobrał moje stypendium też nie byłabym zachwycona