eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
  • Data: 2004-06-28 23:59:01
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
    Od: " S.T." <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    profesor Nic <p...@w...pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Jestem w kropce, może ktoś z Szanownych Grupowiczów coś poradzi...

    > Oprócz tego otrzymałem jeszcze jeden przelew (1.500zł) z tej
    > samej uczelni. Ponieważ spodziewałem się podobnej kwoty z tego źródła i w
    > tym terminie - nie przyglądałem się specjalnie skąd te pieniądze,
    > i zrobiłem z nimi co należy: wydałem.
    >
    > Niemal dwa miesiące później, okazało się,
    > że nie były to pieniądze dla mnie, a właśnie dla X.X...
    > Gdyby sprawa wyszła w momencie gdy te pieniądze miałem jeszcze na koncie -
> [...]

    I w tym miejscu przestałem Ci wierzyć :(
    Spodziewałeś się podobnej kwoty z tego źródła, i co wpłynęła?
    Jeśli tak, to te też wydałeś i nic nie zauważyłeś?
    Jeżeli nie zauważasz takiej kwoty, to znaczy że jest dla Ciebie nieistotna,
    a jak jest nieistotna, to musisz ją 'organizować' żeby oddać? Nie wierzę.
    A jeśli nie wpłynęła, to nie wiesz co zrobić? Nie wierzę.

    pzdr, <niewierny ;-P> St.