eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe) › Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
  • Data: 2004-06-28 20:02:53
    Temat: Re: Problem: Jestem dłużnikiem wbrew swojej woli... (długawe)
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "profesor Nic" <p...@w...pl> napisał:

    > W związku z tym, mam pytanie - kto, wg Was i wg prawa tu zawinił?

    Zawinila uczelnia, a dokladnie osoba, ktora zlecila przelew na inne konto,
    niz jest w umowie. I do tego w obrzydliwy sposob usiluje przerzucic skutki
    swojej pomylki na Ciebie sugerujac, ze to Ty powinienes sie dogadywac z X.X.

    >Tzn. ... co właściwie mam robić?

    ja widze trzy metody:

    a) porozmawiaj o nieformalnym trybie odkrecenia calej sprawy z kwestorem(ka)
    i koniecznosci zwiekszenia nadzoru nad podleglymi pracownikami.

    b) wyslij na adres kwestury papiur z informacja, ze dostales jakas
    tajemnicza kwote ktora Ci sie nie nalezy, i co Ty bidny masz teraz zrobic?
    :) Oczywiscie poleconym, ZPO! A w miedzyczasie spokojnie jedz na urlop -
    sprawa sie odwlecze przynajmniej do Twojego powrotu.

    c) poczekaj grzecznie na pismo z kwestury z zadaniem zwrotu i dopiero wtedy
    oddaj.

    Generalnie w calej aferze nie widze jakiegokolwiek Twojego bledu -
    poprzednie umowy przeciez nie wplywaja na ta ostatnia, wiec czepianie sie,
    ze przedtem bylo inne konto jest bez sensu.
    Pan X.X powinien jednoczesnie awanturowac sie w kwesturze o swoje
    pieniadze - przeciez jego dluznikiem jest druga strona umowy (uczelnia), a
    nie Ty.

    Milej walki z biurokracja,

    --
    Michal Zapalowski