  • 41. Data: 2009-03-11 18:36:29
    Temat: Re: Pre-paid USA
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message
    news:gp9046$1me$1@news.onet.pl...

    > Zaraz, kto komu te kody przesyla? Znaczy sie gdzie nastepuje porównanie
    > strzepów adresu?

    Ten kto zna billing address, jak sadzisz kto moze znac? ;)

    MK

  • 42. Data: 2009-03-12 17:09:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message

    >Ten kto zna billing address, jak sadzisz kto moze znac? ;)

    Nie wiem jak to jest technicznie rozwiązane więc pytam. Na pewno wydawca karty.
    I chyba ten, komu bank choćby tylko na potrzeby np. tego porównania przekaże?
    Czy o tym świadczy np. "W związku z testami nowej wersji systemu
    autoryzacyjnego banku BZ WBK, będącego agentem rozliczeniowym kart płatniczych
    banku Nordea,..."?

    Załóżmy, że bank otrzyma jeszcze pytanie "w stylu" AVS, którego może nawet
    nie rozumie ale odeśle OK (wszystko inne się zgadza) to karta przejdzie?
    Tak może być?
    Arek

  • 43. Data: 2009-03-12 21:21:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Załóżmy, że bank otrzyma jeszcze pytanie "w stylu" AVS, którego może nawet
    > nie rozumie ale odeśle OK (wszystko inne się zgadza) to karta przejdzie?
    > Tak może być?

    Bank wysle ok na autoryzacje do aklajera, ale nie wysle nic o weryfikacji
    adresu. Aklajer odesle do merchanta informacje, ze autoryzacja ok +
    odpowiedni komunikat AVS (w tym wypadku, ze karta zagraniczna i
    potwierdzenie adresu niedostepne). Merchant zgodnie ze swoja polityka
    podejmuje ryzyko i wysyla na adres niepotwierdzony lub wycofuje sie z
    transakcji.

    MK

  • 44. Data: 2009-03-13 17:53:04
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >adresu. Aklajer odesle do merchanta informacje, ze autoryzacja ok +
    >odpowiedni komunikat AVS (w tym wypadku, ze karta zagraniczna i

    To np. gdy polską kartą kupuje się w USA. A z W. Brytanii?
    Wciaż nie wiem gdzie następuje porównanie, w banku czy u acquirera?

    Arek

  • 45. Data: 2009-03-13 17:54:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > To np. gdy polską kartą kupuje się w USA. A z W. Brytanii?
    > Wciaż nie wiem gdzie następuje porównanie, w banku czy u acquirera?

    Bank nie przekazuje zadnych danych o kliencie.

    MK