  • 1. Data: 2009-03-09 14:26:23
    Temat: zgłoszenie kredytu do BIKu
    Od: Marcin Kossakowski <6...@i...pl>

    Witam,

    mój Tato poręcza mi kredyt studencki, który biorę w banku_1.
    Jednocześnie posaida on (Tata) kredyt hipoteczny w CHF w banku_2. Bank_1
    twierdzi, że kredytu tego nie ma w BIKu i przez to nie mogą sprawdzić,
    czy Tata regularnie go spłaca i nie chcą w pełni uznać jego poręczenia

    Kontaktowaliśmy się z przedstawicielem banku_2, który poinformował
    zarówno nas, jak i bank_1, że kredyt hipoteczny od nich jest w BIKu, na
    koncie u Taty. Niemniej bank_1 nadal twierdzi, że kredytu tego nie może
    tam znaleźć i chcą zaświadczenie na piśmie, które bank_2 wydaje odpłatnie.

    Pytanie - kto najprawdopodobniej mówi nieprawdę, jak wymóc na obydwu
    bankach prawidłowy przepływ informacji?

  • 2. Data: 2009-03-09 14:34:37
    Temat: Re: zgłoszenie kredytu do BIKu
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Marcin Kossakowski" <6...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > i chcą zaświadczenie na piśmie, które bank_2 wydaje odpłatnie.
    >
    > Pytanie - kto najprawdopodobniej mówi nieprawdę, jak wymóc na obydwu

    należy wiec (ironia) poinformowac bank_1 że Tata nie posiada żadnego kredytu
    (skoro sie bank tak upiera)...
    george

  • 3. Data: 2009-03-09 16:14:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 15:26:23 +0100, Marcin Kossakowski napisał(a):

    > Pytanie - kto najprawdopodobniej mówi nieprawdę, jak wymóc na obydwu
    > bankach prawidłowy przepływ informacji?

    Zamówić raport z BIK.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2009-03-09 16:57:45
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marcin Kossakowski wrote:

    > Pytanie - kto najprawdopodobniej mówi nieprawdę, jak wymóc na obydwu
    > bankach prawidłowy przepływ informacji?

    Poproś o informację na piśmie.
    Wtedy wszystko się znajduje.

  • 5. Data: 2009-03-09 20:14:05
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    mojego studenckiego tez nie widac, wiec czyzby to normalka?

  • 6. Data: 2009-03-09 20:19:43
    Od: Marcin Kossakowski <6...@i...pl>

    sunwick pisze:
    > mojego studenckiego tez nie widac, wiec czyzby to normalka?

    pisałem, że w BIKu nie widać kredytu hipotecznego z banku_2, a studencki
    biorę w banku_1.