  • 1. Data: 2009-03-09 10:08:22
    Temat: [Alior] Pierwsze Centrum Private Banking
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://preview.tinyurl.com/alior-PB

    Ten czarny kolor u VIPów to chyba jednak podstawa. Może by złożyć
    wniosek, że raz w miesiący powinni zapraszać kogoś z pbb, kto najwięcej
    postów na + nasmaruje, żeby sobie posiedział i kawę wypił :)

    PS Mnie dzisiaj Alior rano pieniędzy pozbawił bezpodstawnie. Jadę do
    pracy rowerem, deszcze z gradem pada, podjeżdżam pod jedyny bankomat na
    trasie a ten cholernik nieczynny. No skandal ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-03-09 10:39:13
    Temat: Re: Pierwsze Centrum Private Banking
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Mar, 06:08, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > pracy rowerem, deszcze z gradem pada, podjeżdżam pod jedyny bankomat na
    > trasie a ten cholernik nieczynny. No skandal ;)

    36 groszy za nowy watek + 18 groszy za "cenna sugestie podtrzymywania
    wiezi z klientem".
    Ale za to o pobawieniu pieniedzy to Ci moga tak z 10 gr odjac?

    :)

  • 3. Data: 2009-03-09 11:18:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 03:39:13 -0700, bradley.st napisał(a):

    > 36 groszy za nowy watek + 18 groszy za "cenna sugestie podtrzymywania
    > wiezi z klientem".

    Czyli na razie w marcu się kwalifikuje do wizytacji "darkrumu" :)

    > Ale za to o pobawieniu pieniedzy to Ci moga tak z 10 gr odjac?

    To wszystko przez te wszystkie darmowe bankomaty, tak bym pojechał do
    swojego, pewnikiem euronet/bzwbk, więc miałbym jeszcze jakąś opcję w
    zasięgu a tak dupa - dobrze że mam kilka tras dojazdowych do fabryki.

  • 4. Data: 2009-03-09 11:55:49
    Od: g...@o...pl

    > Dnia Mon, 09 Mar 2009 03:39:13 -0700, bradley.st napisaĹ&#65533;(a):

    Private banking Alior - na czym to polega? Mają tam lepiej oprocentowane lokaty
    czy doradcy odpowiadają finansowo za ewentualne straty klienta?

  • 5. Data: 2009-03-09 12:52:34
    Temat: Re: [Alior] Pierwsze Centrum Private Banking
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > http://preview.tinyurl.com/alior-PB

    "Ich zadaniem jest identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
    profesjonalne doradztwo przy tworzeniu strategii inwestycyjnych, pomoc w
    podejmowaniu efektywnych pod względem zyskowności i ryzyka decyzji,
    realizacja strategii i osiąganie celów inwestycyjnych Klientów. "

    Nieodmiennie rozwala mnie takie marketolenie. A już najbardziej
    "identyfikowanie potrzeb i oczekiwań". Co za jakaś niedoborowa osoba wpadła
    na pomysł, żeby tak to pisać jakby jakiś pracownik banku był w stanie lepiej
    zidentyfikować potrzeby i oczekiwania kogoś kto zarobił kilkaset tysięcy
    albo kilka milionów złotych, niż on sam. Wiadomo, że tak czy inaczej chodzi
    o wciskanie różnorakich funduszy i podobnych rzeczy osobom, które nie mają
    czasu albo ochoty się zająć własnymi środkami, ale taki sposób pisania o tym
    mnie akurat mocno zniechęca.

    Zresztą celem eksperymentu popróbowałem już trochę tych ofert pb, w Rajfim i
    w HSBC i wiem jedno, nie jestem na pewno targetem tych ofert, podobnie jak
    zapewne wszyscy albo prawie wszyscy stali bywalcy grupy.

    Przy okazji, czy słowko "relacje" to ostatnio robi taką zawrotną karierę,
    czy to już było także dawniej a tylko nie zwróciłem uwagi?

    marekz

  • 6. Data: 2009-03-09 22:56:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > PS Mnie dzisiaj Alior rano pieniędzy pozbawił bezpodstawnie. Jadę do
    > pracy rowerem, deszcze z gradem pada, podjeżdżam pod jedyny bankomat na
    > trasie a ten cholernik nieczynny. No skandal ;)

    To był bankomat Aliora?

    zyga

  • 7. Data: 2009-03-10 20:41:19
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
> [...]
    > rzeczy osobom, które nie mają czasu albo ochoty się zająć własnymi
    > środkami, ale taki sposób pisania o tym mnie akurat mocno zniechęca.

    Mię też rozwala, ale skoro tak piszom i nie przestajom, to może to
    jednak działa :-P.

    > Zresztą celem eksperymentu popróbowałem już trochę tych ofert pb, w
    > Rajfim i w HSBC i wiem jedno, nie jestem na pewno targetem tych ofert,
    > podobnie jak zapewne wszyscy albo prawie wszyscy stali bywalcy grupy.

    A kto onym targetem zatem jest?

    > Przy okazji, czy słowko "relacje" to ostatnio robi taką zawrotną
    > karierę, czy to już było także dawniej a tylko nie zwróciłem uwagi?

    Hehe, mnie się przypomniał brytolski serialik Hotel Babylon, który szedł
    był ze 2 lata temu (bodajże w TVP 2). Jednym z głównych bohaterów był
    concierge czyli facio, który za odpowiednią opłatą załatwiał wszystko
    (typu bilety na kabarety i inne opery normalnie nie do zdobycia :-)). No
    i w ramach kary za coś tam dyrektorka hotelu zmieniła mu stanowisko na
    "Guest relations" - na nasze przetłumaczono to jako "specjalista do
    ralscji z goścmi". Przepraszam, jeśli coś pokręciłem.

    Przemek

  • 8. Data: 2009-03-13 22:44:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:gp45vs$qon$2@news.interia.pl...

    > To był bankomat Aliora?

    No co ty, nie po to ma się kartę z aliora, aby chodzić do bankomatów
    aliora.
    Pomimo, że w moim mieście (Gorzów Wlkp.) bankomat aliora jest w samym
    centrum miasta, to byłem w nim raz - zmienić PIN na karcie :). Za to dziką
    frajdę mi sprawia korzystanie i testowanie różnistych bankomantów typu Bank
    Spółdzielczy w Barlinku, jakieś BOŚ-ie i wiele innych które dotychczas z
    uwagi na prowizje były dla mnie "niedostępne".