  • 41. Data: 2011-10-29 09:01:57
    Temat: Re: Postępy faszyzmu...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 28 Oct 2011 22:51:35 +0200, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-10-28_11:52

    >No cóż, to wypada mi tylko wspomnieć (choć nie chciałem tego
    >robić), że termin "biznes" rozumiesz nie za bardzo :-)

    No cóż, zacytuję zatem:

  • 42. Data: 2011-10-29 09:54:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-10-29_11:01

> [...]
    > jakieś pojęcie, wysnuwasz wniosek, że to nie Ty, tylko on nie
    > czegoś rozumie... Cóż, obecne czasy są czasami deficytów - dotyczy

    Muszę zatem dodać, że problem masz również z pojęciem symetrii...

    witrak()

  • 43. Data: 2011-10-29 10:38:07
    Od: X X <c...@g...com>

    > Jeszcze trochę i zaczną palić...
    > ...autorów na stosach.

    Tak, na pewno... Ci wstrętni faszystowscy internauci. Nie rozumieją
    prawa postępu i nie chcą aborcji dla dzieci. A nieszczęsna, zniewolona
    autorka jest dyskryminowana w tym ciemnogrodzie (i oczywiście cierpi z
    powodu zamieszania nakręcającego sprzedaż). Że też ktoś się daje
    nabrać na takie bzdury...

    Prymitywny przykład marketingowego trollizmu. Paszoł won z grupy!

  • 44. Data: 2011-10-29 10:42:53
    Od: X X <c...@g...com>

    On 29 Paź, 11:54, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    > Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-10-29_11:01

    > Muszę zatem dodać, że problem masz również z pojęciem symetrii...
    >
    > witrak()

    To jest nas więcej, bo ja tutaj symetrię widzę pełną...

  • 45. Data: 2011-10-29 12:29:37
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    X X <c...@g...com> wrote on 2011-10-29_12:42

    > To jest nas więcej, bo ja tutaj symetrię widzę pełną...

    A przeczytałeś dokładnie ? :-) Jeśli dwóch ma różne zdania, to
    symetryczna wypowiedź dopuszczałaby błędne rozumienie przez
    każdego z przeciwników. Tej symetrii świadomie jest pozbawiona
    odpowiedź J.A.. Jednocześnie korzysta z symetrii w postawieniu
    zarzutu.
    Co świadczy o tym, że symetrię rozumie różnie w zależności od
    okoliczności. Ergo: ma problem z pojęciem symetrii.

    Pozdr.

    witrak()

  • 46. Data: 2011-10-29 12:49:01
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2011-10-27 09:06, Wielebny pisze:
    > Jeszcze trochę i zaczną palić...
    >
    > ...autorów na stosach.

    4461,Protest_internautow__Empik_wycofuje_ksiazke_Szc
    zuki.html

    http://www.youtube.com/watch?v=sRiV3E3SMCE

  • 47. Data: 2011-10-29 13:11:59
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-10-2011 o 22:49:39 1634Racine <1...@r...pl> napisał(a):

    > paradoks polega na tym, że kobiety czesto sa albo autorkami, a juz z
    > pewnoscia - inspiratorkami (np. jako dyr. kreatywne) chocby kampanii
    > reklamowych nachalnie wykorzystujacych motywy seksualne z kobieta w roli
    > glownej. Oczywiscie najczesciej to faceci tak kombinuja "artystowsko",
    > ale

    hm P. Dick napisał takie opowiadanko "Przedludzie" jako głos w sprawie
    aborcji.
    wysnuł hipotezę, że to kobiety-modliszki chcą usunąć facetów :)

    Z.

  • 48. Data: 2011-10-30 07:29:38
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-27 19:15, marcin pisze:

> [...]
    > oni sie tam nazywaja, walczyly o godnosc kobiety - zarowno jako
    > pracownicy i
    > zarowno jako matki. Wydaje mi sie, ze zdecydowana wiekszosc kobiet ma inne
    > problemy niz lesbijskie zwiazki partnerskie i skrobanka na zyczenie. Ze
    > zamiast mozliwosci slubu z przyjaciolka wolalaby dluzszy urlop
    > macierzynski a zamiast darmowej skrobanki darmowe przedszkole i nizszy
    > VAT na ubranka. Zabijajmy obywateli, nie bedzie problemu, Polski tez
    > kiedys nie bedzie, to problemu w ogole nie bedzie.
    >
    > Ale znacznie prosciej jest krzyczec niz pracowac.

    A nie uczono Cię, że nie ma czegoś takiego, jak "darmowy lunch"?

    Polski już nie ma od czasu, gdy (podobno polski) prezydent (ś.p.)
    podpisał traktat lizboński.

    Normalne kobiety wolałyby, aby małżeństwo było trwałe, wspólność
    majątkowa nienaruszalna, władza rodziców nad dziećmi - absolutna. (No -
    takie jest moje wyobrażenie o normalnych kobietach, ale ja, to truskawki
    cukrem...)

    A skoro już mamy socjalizm, czyli system, w którym obywatel jest
    własnością państwa, to przynajmniej niech "niepracująca zawodowo żona"
    będzie traktowana tak, jakby zarabiała "średnią krajową", z
    uprawnieniami do emerytury itd.
    Zamiast skrobanki ma być do podpisania przy notariuszu papier o
    zrzeczeniu się praw macierzyńskich. Jest 10x więcej małżeństw chcących
    adoptować dziecko, niż dzieci, które można adoptować, tzn z
    "wyczyszczonymi formalnościami".
    Zamiast "związków homoseksualnych" powinno być do wyboru: leczenie na
    koszt pacjenta, albo deportacja. 30 lat temu Z.L-S "szczycił się"
    wyleczeniem dużej grupy homoseksualistów, czyli jednak się da.

    > pozdr
    >
    > PS Zeby nie bylo, nie jestem za zakazem aborcji. Ostatnie slowo nalezy
    > do matki. Ale trzeba stworzyc warunki, zeby do dramatu nie musialo dojsc.

    P.S. Jestem zdecydowanie za zakazem aborcji.
    Ten embrion, czy nawet zygotę, można wydłubać z tej macicy, umieścić w
    odpowiednich roztworach i wyrośnie na człowieka. Co za różnica na którym
    etapie się go zabije? W końcu nieprodukującemu, niepełnosprawnemu też
    można założyć worek nylonowy na głowę i "sam umrze".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 49. Data: 2011-10-30 09:12:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przepraszam, ale czy tą fascynującą dyskusję możecie prowadzić gdzieś
    indziej?
    Co ona ma wspólnego z bankami?
    KJ

    bzdreg <b...@n...com> writes:

    [...]

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 50. Data: 2011-10-30 12:21:04
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote on 2011-10-30_10:12

    > Przepraszam, ale czy tą fascynującą dyskusję możecie prowadzić gdzieś
> [...]

    Zwłaszcza, że niektórzy ujawniają takie nieuctwo i zadufanie w
    swoje "poglądy", że aż zęby bolą...

    witrak()