  • 1. Data: 2011-10-27 09:22:42
    Temat: [Alior] Tajemnicze 1 zł na KK
    Od: guest <n...@U...pl>

    Już po fakcie, przyjrzałem się dokładniej wyciągowi z karty kredytowej
    za sierpień b.r. i widzę tam:

    2011.09.05 Naliczenie opłaty -1,00
    2011.09.05 Opłata za sprawdzenie salda w bankomacie

    i dalej:

    Opłaty/prowizje bieżącego cyklu rozliczeniowego: 1,00

    Oczywiście jako świadomy i wieloletni użytkownik karty kredytowej
    jeszcze nigdy nie skorzystałem z niej w bankomacie.

    Więc reklamować? Dać sobie spokój? A może inni użytkownicy Aliora też
    tak mają i ten "drobny" błąd w systemie dał bankowi
    kilkadziesiąt/kilkaset tys. ekstra?

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2011-10-27 13:11:50
    Temat: Re: [Alior] Tajemnicze 1 zł na KK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 11:22:42 +0200, guest napisał(a):

    > Oczywiście jako świadomy i wieloletni użytkownik karty kredytowej
    > jeszcze nigdy nie skorzystałem z niej w bankomacie.

    Jeżeli masz pewność to reklamuj.
    Jak kiedyś miałem od Aliora debetówkę i kredytówkę to też raz udało mi
    się je pomylić (byłe wtedy w miarę podobne, nie wiem jak teraz) i się
    głowiłem pod bankomatem dlaczego cholera nie mogę nic wypłacić a na
    koncie na pewno mam. Dopiero na drugi dzień się pokapowałem, że chciałem
    wypłacić z kredytówki, która ma limit transakcji gotówkowych ustawiony na
    0 zł ;)

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-10-27 13:24:38
    Od: guest <n...@U...pl>

    W dniu 2011-10-27 15:11, xbartx pisze:

    > Jak kiedyś miałem od Aliora debetówkę i kredytówkę to też raz udało mi
    > się je pomylić (byłe wtedy w miarę podobne, nie wiem jak teraz) i się
    > głowiłem pod bankomatem dlaczego cholera nie mogę nic wypłacić

    Czyżby dla wygody kolega zdefiniował te same PINy do różnych kart? ;)

    U mnie gapiostwo wykluczone - z uwagi na różne PINy musiałbym świadomie
    włożyć kredytówkę i podać PIN do niej.

    Pozdrawiam
    BM

  • 4. Data: 2011-10-27 13:49:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 15:24:38 +0200, guest napisał(a):

    > Czyżby dla wygody kolega zdefiniował te same PINy do różnych kart? ;)

    Ma swoją listę PINów ulubionych i aktualnie wszystkie karty mają nr 1 na
    liście, no chyba że się nie da zmienić jak np. w MC pre-paid auchan ;)

    > U mnie gapiostwo wykluczone - z uwagi na różne PINy musiałbym świadomie
    > włożyć kredytówkę i podać PIN do niej.

    Popatrz na datę i może sobie przypomnij co tego dnia robiłaś (jeżeli w
    ogóle) z kartą - może to Ci coś podpowie.
    Tak czy siak reklamacja i zobaczysz co Ci odpowiedzą.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-10-27 13:53:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "guest" j8b7t3$hnm$...@i...gazeta.pl

    > Więc reklamować?

    A po co?! ;)

    > Dać sobie spokój?

    Sobie? Im daj spokój!!! ;)

    Teraz oskubali na 1 zł, za jakiś czas podwoją stawkę, później znów
    podwoją... Za kilka lat wejdzie do Twego domu komorni i zajmie Ci
    coś na poczet spłat... ;) Gdy zapytasz -- dlaczego?... Dostaniesz
    odpowiedź, że ten bank tak ma i koniec!!!

    > A może inni użytkownicy Aliora też tak mają i ten "drobny" błąd w systemie dał
    bankowi kilkadziesiąt/kilkaset tys. ekstra?

    Tego nie wiem, ale wiem, że niekarane zło rozrasta się a Alior nie
    należy do porządnych banków. Lukas też skubał -- w razie czego
    trudno było odzyskać to, czego zabranie było oczywistym bezprawiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-10-27 14:05:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 27 Oct 2011 13:49:01 +0000, xbartx wrote:

    > Popatrz na datę i może sobie przypomnij co tego dnia robiłaś (jeżeli w
    > ogóle) z kartą - może to Ci coś podpowie.

    Zacząć w sumie można od ustalenia, w którym bankomacie miała mieć miejsce
    transakcja -- i przypomnieć czy w ogóle się przy nim stało.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2011-10-27 14:10:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" j8bngc$lk3$...@i...gazeta.pl

    > Ma swoją listę PINów ulubionych i aktualnie wszystkie karty mają nr 1 na
    > liście, no chyba że się nie da zmienić jak np. w MC pre-paid auchan ;)

    A ja mam chyba na każdej inny. :) Natomiast moje wejścia na
    bankowe interfejsy WWW dość często są ,,podobne''. ;)