    From: bzdreg <b...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Postępy faszyzmu...
    Date: Sun, 30 Oct 2011 08:29:38 +0100

    W dniu 2011-10-27 19:15, marcin pisze:

> [...]
    > oni sie tam nazywaja, walczyly o godnosc kobiety - zarowno jako
    > pracownicy i
    > zarowno jako matki. Wydaje mi sie, ze zdecydowana wiekszosc kobiet ma inne
    > problemy niz lesbijskie zwiazki partnerskie i skrobanka na zyczenie. Ze
    > zamiast mozliwosci slubu z przyjaciolka wolalaby dluzszy urlop
    > macierzynski a zamiast darmowej skrobanki darmowe przedszkole i nizszy
    > VAT na ubranka. Zabijajmy obywateli, nie bedzie problemu, Polski tez
    > kiedys nie bedzie, to problemu w ogole nie bedzie.
    >
    > Ale znacznie prosciej jest krzyczec niz pracowac.

    A nie uczono Cię, że nie ma czegoś takiego, jak "darmowy lunch"?

    Polski już nie ma od czasu, gdy (podobno polski) prezydent (ś.p.)
    podpisał traktat lizboński.

    Normalne kobiety wolałyby, aby małżeństwo było trwałe, wspólność
    majątkowa nienaruszalna, władza rodziców nad dziećmi - absolutna. (No -
    takie jest moje wyobrażenie o normalnych kobietach, ale ja, to truskawki
    cukrem...)

    A skoro już mamy socjalizm, czyli system, w którym obywatel jest
    własnością państwa, to przynajmniej niech "niepracująca zawodowo żona"
    będzie traktowana tak, jakby zarabiała "średnią krajową", z
    uprawnieniami do emerytury itd.
    Zamiast skrobanki ma być do podpisania przy notariuszu papier o
    zrzeczeniu się praw macierzyńskich. Jest 10x więcej małżeństw chcących
    adoptować dziecko, niż dzieci, które można adoptować, tzn z
    "wyczyszczonymi formalnościami".
    Zamiast "związków homoseksualnych" powinno być do wyboru: leczenie na
    koszt pacjenta, albo deportacja. 30 lat temu Z.L-S "szczycił się"
    wyleczeniem dużej grupy homoseksualistów, czyli jednak się da.

    > pozdr
    >
    > PS Zeby nie bylo, nie jestem za zakazem aborcji. Ostatnie slowo nalezy
    > do matki. Ale trzeba stworzyc warunki, zeby do dramatu nie musialo dojsc.

    P.S. Jestem zdecydowanie za zakazem aborcji.
    Ten embrion, czy nawet zygotę, można wydłubać z tej macicy, umieścić w
    odpowiednich roztworach i wyrośnie na człowieka. Co za różnica na którym
    etapie się go zabije? W końcu nieprodukującemu, niepełnosprawnemu też
    można założyć worek nylonowy na głowę i "sam umrze".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.