  • 1. Data: 2011-10-26 22:30:54
    Temat: CITI -karta latająca
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Mam powód by zapytać. Czy komuś udało się wybrnąć z kwoty 96
    PLN rocznie za łizerową kartę z limitem 1 kpln?

    Pytam bo nie wiem ;)

    P.S.

    Chyba mi jej odmówią, tak coś czuję, mimo że BGŻ i Mbank
    wciskają mi co tydzień ofertę PT karta z limitem ca 30 kPLN ....

    No chyba, że analitycy (jak sama nazwa stanowiska wskazuje) nie
    są w stanie przebić się przez blokadę zastrzeżonych nr ;)
    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 2. Data: 2011-10-28 15:11:32
    Temat: Re: CITI -karta latająca
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Paź, 00:30, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    >
    > No chyba, że analitycy (jak sama nazwa stanowiska wskazuje) nie
    > są w stanie przebić się przez blokadę zastrzeżonych nr ;)

    To, że BGŻ i mBank wciskają ofertę karty, nie znaczy, że kartę
    otrzymasz w owych instytucjach.
    Co do Citi, to oni dzwonią z niezastrzeżonych numerów od pewnego
    czasu, tak więc barier być nie powinno :)
    Powodzenia w procesowaniu wniosku.

  • 3. Data: 2011-11-03 18:31:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-28 17:11, k...@g...pl pisze:

> [...]
    > otrzymasz w owych instytucjach.
    > Co do Citi, to oni dzwonią z niezastrzeżonych numerów od pewnego
    > czasu, tak więc barier być nie powinno :)

    I dostałem odmowę na 1kPLN :)

    Pytanie do zorientowanych - jeśli zawnioskuję sobie o kartę z
    limitem 100 PLN u nich, to czy przed płatnością za bilet, będę
    mógł jakoś tą kartę "doładować" tj przelać hajs na jakiś
    rachunek, poczynić nadpłatę i w ten sposób uiścić zapłatę ?

  • 4. Data: 2011-11-03 19:18:45
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 3 Lis, 19:31, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > mógł jakoś tą kartę "doładować" tj przelać hajs na jakiś
    > rachunek, poczynić nadpłatę i w ten sposób uiścić zapłatę ?

    Mysle, ze na mniej niz 1000 to nie mozna zlozyc wniosku. A jesli
    chodzi o nadplaty to mozna je wykorzystac bez problemu...

    MK

  • 5. Data: 2011-11-03 19:52:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-03 20:18, MK pisze:

    > Mysle, ze na mniej niz 1000 to nie mozna zlozyc wniosku. A jesli
    > chodzi o nadplaty to mozna je wykorzystac bez problemu...

    A , czyli i tak blada dupa. Ichni scoring tysia mi nie da, więc
    nie dostanę tej karty. A przewoźnik - będzie mnie dalej
    dyskryminował za to, że nie korzystam z jakiegoś konkretnego banku.

    Fajno :)