  • 1. Data: 2011-10-27 06:37:12
    Temat: Promocja KK w Deutsche Banku - brał juz ktoś?
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Witam widzę że w DBanku zrobili promocję - można przenieść kartę z innego
    banku i będzie się miało ją za darmo z innego banku. Akurat dobrze się składa
    bo kończy mi się kolejny rok KK w Eurobanku i będę musiała płacić

    Ale mam teraz pytanie czy przeniesienie to tylko formalność czy normalnie będą
    mnie trzepać i będę musiała załatwiać: zaświadczenie o zarobkach, wizyty w
    oddziale i takie inne pierdoły

    Dzięki

  • 2. Data: 2011-10-27 12:49:09
    Temat: Re: Promocja KK w Deutsche Banku - brał juz ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 06:37:12 +0000, napisał(a):

> [...]
    > normalnie będą mnie trzepać i będę musiała załatwiać: zaświadczenie o
    > zarobkach, wizyty w oddziale i takie inne pierdoły

    Zazwyczaj jak przenosiłem kk to chcieli 3 ostatnie wyciągi z przenoszonej
    karty i nic więcej, jednak jak jest w DB to Ci nie powiem, bo tam nigdy
    nie przenosiłem. Skoro przeniesienie to powinna być raczej uproszczona
    forma, raczej.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-10-28 14:55:00
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 06:37:12 +0000 (UTC), s...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

> [...]
    > mnie trzepać i będę musiała załatwiać: zaświadczenie o zarobkach, wizyty w

    Wypełniłem formularz na stronie, oddzwonili dość szybko. "Przeniesienie
    karty" to taki żarcik, chcieli komplet dokumentów potwierdzających dochody,
    zestawienie z KPiR, niezaleganie z ZUS i US. Wytłumaczyłem pokrótce, że
    jaja sobie robią i podziękowałem.

    AK

  • 4. Data: 2011-10-28 14:56:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    et...

> [...]
    > dochody,
    > zestawienie z KPiR, niezaleganie z ZUS i US. Wytłumaczyłem pokrótce, że

    Wiedziałem. Wiedziałem, bez wypełniania. :)

  • 5. Data: 2011-10-28 15:34:23
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 16:56:57 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Wiedziałem. Wiedziałem, bez wypełniania. :)

    Ja niby też, ale dla spokoju sumienia zaryzykowałem :)

    AK