  • 11. Data: 2010-03-02 22:26:45
    Temat: Re: Porównanie - meritum vs open finance
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Budzik wrote:
    > Ponieważ są to obecnie najwyższe oferty na rynku - pokusiłem się o małe
    > porównanie:

    dodaj jeszcze do tego porownania zgody na wykorzystywanie danych osobowych

  • 12. Data: 2010-03-02 22:38:02
    Temat: Re: ostrzegam przed meritum
    Od: " " <a...@g...pl>

    przestrzegacz <m...@g...pl> napisał(a):

    > po likwidacji *LOKAT W MERITUM* środki na *ROR W MERITUM* szły 5 dni
    > dyspozycja likwidacji środa ok. 10:00

    Nooo, nieładnie, coś tam cienko przędą w tym Meritum... nie chcę wzbudzać
    paniki, ale w Regulaminie Lokat Meritum Zysku w Internecie wyraźnie stoi, że:

    $5.1."W trakcie trwania Umowy lokaty, Posiadacz ma prawo zło&#348;yć dyspozycję
    wypłaty środków z Lokaty przed upływem okresu deponowania, co oznacza
    wypowiedzenie Umowy lokaty ze skutkiem natychmiastowym. Dyspozycja wypłaty,
    tj. przelewu środków pienię&#348;nych z Lokaty zostanie wykonana przez Bank po
    dokonaniu prawidłowej identyfikacji Posiadacza, zgodnej z obowiązującymi
    procedurami w Banku."

    $5.3."W przypadku określonym w ust. 1 Bank nie wypłaca Posiadaczowi odsetek
    oraz przekazuje środki na wskazany w Dyspozycji rachunek bankowy najpóźniej
    następnego Dnia roboczego po otrzymaniu dyspozycji."

    Co więcej, trochę maskują obecne oprocentowanie tych lokat ostatnio: na
    stronie
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=19
    04
    nie widać, jakie właściwie jest oprocentowanie lokat 5M i 6M (oczywiście < 12M
    - podane jest tylko to ostatnie).

  • 13. Data: 2010-03-02 22:46:06
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Budzik nadaje:
    > A gdyby była taka opcja - całosc zajmowałaby czas potrzebny na
    > wyklikanie 1 lokaty.

    Do Firefoxa jest dodatek iMacros. Klikasz na stronie raz a później tylko
    "powtórz macro x 100"

  • 14. Data: 2010-03-02 22:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

    > W OF nie mozna przez internet:
    > -zerwac lokaty
    > -po zakonczeniu lokaty utworzyc nowa na okreslona sume, reszty odeslac
    > na dowolny rachunek bankowy
    > -zmienic parametry lokaty tj termin, kwote -po terminie zapadalnosci

    juz rozumiem.

    > Trudno porownywac 'malucha' z 'mercedesem', bo normalny system
    > bankowosci internetowej trudno porownywac z nakladka aktualizowana raz
    > lub dwa razy dziennie z systemem Noble.

    w kontekscie moich potrzeb - oba to przynajmniej Skoda Octavia

    > Generalnie nie jestem amatorem wstawiania posrednika w postaci Opena
    > miedzy mnie a bankiem. Do niczego on nie jest mi potrzebny. Lokaty sa
    > dane Openowi, zeby mogl wciskac inne wysokodochodowe produkty
    > 'zlapanym' klientom.

    Cóz, skoro i taka maja najlepsza oferte a wysokodochodowych nie wcisną siła
    to mnie nie przeszkadzają. :)

  • 15. Data: 2010-03-02 23:15:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <a...@g...pl> wrote in message

> [...]
    04
    > nie widać, jakie właściwie jest oprocentowanie lokat 5M i 6M (oczywiście <

    Nic nie maskuja; tylko trzeba kliknac w cechy lokaty
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=69
    46

  • 16. Data: 2010-03-02 23:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarcinF m...@i...pl ...

    > dodaj jeszcze do tego porownania zgody na wykorzystywanie danych
    > osobowych

    chodzi o to, ze w Meritum przy zgodzie na przetwarzanie w celach "obsługi"
    jest rowniez wtracenie o przetwarzaniu w celu marketingowym?
    Rzeczywiscie jest, ale wiadomo, ze prawnie nieskuteczne. Mam nadzieje, ze
    nie zaczna mi nic przesyłac. Z drugiej strony pytania o przetwarzanie
    marketingowe sa tez osobne (bez koniecznoci wyrazenia zgody) wiec moze to
    jest jakis nieprzemyslany babol?

    Jak jest w OF - nie pamiętam.

  • 17. Data: 2010-03-02 23:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JanKo b...@m...tu ...

    > Do Firefoxa jest dodatek iMacros. Klikasz na stronie raz a później tylko
    > "powtórz macro x 100"

    fajnie, ale to jest tzw. leczenie syfa pudrem...

  • 18. Data: 2010-03-02 23:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@g...pl ...

> [...]
    > odsetek oraz przekazuje środki na wskazany w Dyspozycji rachunek
    > bankowy najpóźniej następnego Dnia roboczego po otrzymaniu

    jak to sie ma do informacji na stronie, ze w przypadku likwidacji przed
    czasem bank obniza naliczone odsetki maksymalnie o 50zł?

  • 19. Data: 2010-03-03 00:10:27
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > chodzi o to, ze w Meritum
    > pytania o przetwarzanie marketingowe sa tez osobne (bez koniecznoci wyrazenia
    zgody)

    > Jak jest w OF - nie pamiętam.

    wydaje mi sie ze przynajmiej do niedawna w OF byla koniecznosc wyrazenia takiej zgody

  • 20. Data: 2010-03-03 08:10:35
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    MarcinF wrote:

    > wydaje mi sie ze przynajmiej do niedawna w OF byla koniecznosc wyrazenia
    > takiej zgody

    Na stronie www widnieją te formułki dot.zgody na przetwarzanie danych
    osobowych,pokusiłem się jakiś czas temu zadzwonić na infolinie OF i za jej
    pośrednictwem otworzyć lokatę,konsultant nawet nie zapytał, czy wyrażam
    zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach
    marketingowo-sprzedażowych.Także jeżeli takiego pytania nie było
    wnioskuję,że OF nie ma prawa przetwarzać moich danych w celach
    marketingowych i sprzedażowych.