  • 1. Data: 2010-03-02 20:14:01
    Temat: FM BANK
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Przejrzałem TOiP i zastanawiam się dla kogo to jest produkt?
    Po namyśle doszedłem do wniosku że to taki provident dla małych firm.
    Prowizje 4-5 % za udzielenie kredytu 0,5 % za gotowość :)
    i 2% za wcześniejszą spłatę .
    Trudno znaleźć gorszą ofertę dla firm na rynku, ja w każdym razie nie wróże
    im powodzenia
    a szkoda bo multibank mnie wkurza, ale i tak jest spooooro tańszy
    Arek

  • 2. Data: 2010-03-02 20:38:31
    Temat: Re: FM BANK
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > im powodzenia
    > a szkoda bo multibank mnie wkurza, ale i tak jest spooooro tańszy

    Może nastawiają się na depozyty? Chętnych na 5,72 nie powinno brakowac.

  • 3. Data: 2010-03-02 20:52:49
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > Może nastawiają się na depozyty? Chętnych na 5,72 nie powinno brakowac.

    Hę? A na czym będą zarabiać?
    Reklamują się jako "pierwszy w Polsce bank dedykowany dla mikro i małych firm"
    czy cuś w tym stylu, więc...

  • 4. Data: 2010-03-02 20:58:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-02, turczy <t...@i...pl> wrote:
    > Przejrzałem TOiP i zastanawiam się dla kogo to jest produkt?
    > Po namyśle doszedłem do wniosku że to taki provident dla małych firm.

    No przecież Fundusz Mikro, z którego potem zrobili FM Bank to właśnie
    BYŁ taki provident dla małych firm... :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2010-03-02 22:11:02
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    > Może nastawiają się na depozyty? Chętnych na 5,72 nie powinno brakowac.

    Hmm
    odrobinę wiecej niż prowizja.
    Przychodzi frajer, siada składa wniosek i pierwszego dnia spłaca koszt
    pozyskania pieniądza przez bank.
    A potem to już tylko odsetki.... :)
    ehh

  • 6. Data: 2010-03-03 06:00:38
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    puki co to ten FM osiągnoł szczyt funkcjonalności,
    ani sie dodzwonić na tym etapie rozwoju,
    przy tym nie zakładają rachunków przez internet
    dla klientów indywidualnych.
    Zabezpieczenia kartą A4 TAN tak jak w Getinie

  • 7. Data: 2010-03-03 08:58:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-03 07:00, Bogdan wrote:
    > puki co to ten FM osi?gno? szczyt funkcjonalno?ci,
    ^^^^ póki albo ewent. poki ("polonicą")

    > ani sie dodzwoniae na tym etapie rozwoju,
    > przy tym nie zak?adaj? rachunków przez internet
    > dla klientów indywidualnych.
    > Zabezpieczenia kart? A4 TAN tak jak w Getinie

    Mógłbyś sobie poprawnie skonfigurować czytnik ? Bardzo proszę...

    witrak()