  • 1. Data: 2010-03-02 19:18:09
    Temat: FM bank - kiedy sesje elixir
    Od: <a...@g...pl>

    No właśnie. Czy wie ktoś coś na ten temat? Bo ja nic nie potrafię znaleźć...
    Kaska poszła ostatnią sesją mbankową, ale potwierdzenie nie przyszło. Ciekawe,
    czy środki dotarły dzisiaj.

  • 2. Data: 2010-03-02 19:28:22
    Temat: Re: FM bank - kiedy sesje elixir
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-03-02 20:18, a...@g...pl pisze:
    > No właśnie. Czy wie ktoś coś na ten temat? Bo ja nic nie potrafię znaleźć...
    > Kaska poszła ostatnią sesją mbankową, ale potwierdzenie nie przyszło. Ciekawe,
    > czy środki dotarły dzisiaj.

    FM Bank nie bierze udziału w sesjach Elixir
    (http://www.kir.com.pl/main.php?p=4500)

    PS. Zartowalem :)

  • 3. Data: 2010-03-02 19:30:29
    Od: z...@o...pl

    > No właśnie. Czy wie ktoś coś na ten temat? Bo ja nic nie potrafię znaleźć...
    > Kaska poszła ostatnią sesją mbankową, ale potwierdzenie nie przyszło. Ciekawe,
    > czy środki dotarły dzisiaj.

    pytałem w placówce - nie wiedzą.
    chciałem zapytać na infolinii: nagranie "gdy rozpoczniemy
    działalność (...)

    w sumie to zwątpiłem czy oni już działają czy jeszcze nie!

    mnie oprócz eliksirów interesuje także dzienny limit
    wypłat debetówką z bankomatu. Banki zazwyczaj dają limit
    2.000 (BGż) lub 5.000 (db) czasami 10.000 (lukas)
    lub nawet 15.000 (alior) jedyne bezlimitowe jest inteligo

    pani w placówce nie tylko nie wiedziała ale jeszcze myślała
    że ja jestem głupszy od niej i zaczęła ni tłumaczyć różnicę
    między kredytówką i debetówką. A ja pytałem o dzienny limit!

    Jeśli ktoś zapoznał się z wiedzą tajemną nt. debetówek FM
    oraz eliksirów FM, proszę uprzejmie o jej ujawnienie...

  • 4. Data: 2010-03-02 21:31:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 2 Mar, 20:30, z...@o...pl wrote:

    > mnie oprócz eliksirów interesuje także dzienny limit
    > wypłat debetówką z bankomatu. Banki zazwyczaj dają limit
    > 2.000 (BGż) lub 5.000 (db) czasami 10.000 (lukas)
    > lub nawet 15.000 (alior) jedyne bezlimitowe jest inteligo

    nie wiem czy jest limit w Eurobanku, ale o wypłacie 30k z bankumatu
    przyoddziałowego słyszałem z pewnego źródła.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2010-03-02 21:41:42
    Od: "Nadszyszkownik" <t...@g...pl>

> [...]
    > oraz eliksirów FM, proszę uprzejmie o jej ujawnienie...
    >
    > -- To chyba żadna wiedza tajemna - limity są regulaminie ROR i jak dobrze
    pamiętam to dzienny limit jest 5000 na gotówkę i 10 000 na wszystkie
    transakcje. Co do eliksirów to nie wiem - a na jakie potwierdzenie czekasz?
    Jeżeli chodzi o lokatę to założenie jest w kolejnym dniu roboczym (regulamin
    czytałem dokładnie bo sam wysłałem kaskę:)

  • 6. Data: 2010-03-02 21:42:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z...@o...pl ...

    > Banki zazwyczaj dają limit
    > 2.000 (BGż) lub 5.000 (db) czasami 10.000 (lukas)
    > lub nawet 15.000 (alior) jedyne bezlimitowe jest inteligo

    dorzuce jeszcze mBank - 30.000

  • 7. Data: 2010-03-03 07:09:29
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spammtrapp" <g...@...necie> napisał w wiadomości
    > FM Bank nie bierze udziału w sesjach Elixir
    > (http://www.kir.com.pl/main.php?p=4500)
    > PS. Zartowalem :)

    Bieże, ale nie bezpośrednio ;-)

    --