  • 1. Data: 2010-03-02 18:30:50
    Temat: oprocentowanie w Polbanku na razie bez zmian(na rachunkach)
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Tak gwoli informacji, od jutra obowiązuje nowa tabela oprocentowania.
    Oprocentowanie kont w PLN nie ulga zmianie 4,25% oszczędnosciowe, 5%
    na premiowanym i mocy (w porywach 6,50%).

    Eldorado 4M 4,75% ale nie wiem czy ktos sie w to jeszcze bawi.

  • 2. Data: 2010-03-02 21:42:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek k...@o...pl ...

> [...]
    > na premiowanym i mocy (w porywach 6,50%).
    >
    > Eldorado 4M 4,75% ale nie wiem czy ktos sie w to jeszcze bawi.

    maja tez jakas 1-dniowke na 5,35.

  • 3. Data: 2010-03-03 06:34:23
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Mar, 22:42, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > maja tez jakas 1-dniowke na 5,35.
    Tyle jest własnie na mocno oszczędzającym jesli sie załozyło konto po
    15 I 2010.

  • 4. Data: 2010-03-03 07:59:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek k...@o...pl ...

    > Tyle jest własnie na mocno oszczędzającym jesli sie załozyło konto po
    > 15 I 2010.

    znaczy ze nie mozna zalozyc takich lokat kilku/kilkunastu?

  • 5. Data: 2010-03-03 08:37:56
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Mar, 08:59, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > znaczy ze nie mozna zalozyc takich lokat kilku/kilkunastu?
    Może jest jeszcze jakas inna promocja na te 5,35%,
    Mocno oszczedzajace mozna miec tylko 3.
    to konta, nie lokaty.