    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Porównanie - meritum vs open finance
    Date: Tue, 2 Mar 2010 20:46:31 +0100

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:Xns9D2FCD95ADEA8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Ponieważ są to obecnie najwyższe oferty na rynku - pokusiłem się o małe
    > porównanie:
    >
    > Meritum:
    > Wniosek składany przez internet
    > - chcąc złożyć kilka wniosków - strona pamięta dane. Ale jak już
    > wyjdziemy,
    > trzeba wpisywać dane od nowa. Brak opcji: załóż x identycznych lokat.
    > - brak podgladu na stan portfela lokat via net.
    > - potwierdzenia złozenia wniosków wraz z numerami kont do wpłaty
    > przychodzą
    > po kilku minutach - duzy plus!
> [...]

    Tak, ale w Meritum od grudnia mozna miec juz darmowe konto i zakladanie
    lokat trwa bardzo krotko przez system bankowosci elekr., pelna samoobsluga i
    pelne bezpieczenstwo.

    W OF nie ma mozliwosci poslugiwania sie bankowoscia internetowa, brak pelnej
    samoobslugi przez internet. Wiele funkcji dostepnych tylko przez
    konsultantow.