  • Data: 2010-03-02 22:38:02
    Temat: Re: ostrzegam przed meritum
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przestrzegacz <m...@g...pl> napisał(a):

    > po likwidacji *LOKAT W MERITUM* środki na *ROR W MERITUM* szły 5 dni
    > dyspozycja likwidacji środa ok. 10:00

    Nooo, nieładnie, coś tam cienko przędą w tym Meritum... nie chcę wzbudzać
    paniki, ale w Regulaminie Lokat Meritum Zysku w Internecie wyraźnie stoi, że:

    $5.1."W trakcie trwania Umowy lokaty, Posiadacz ma prawo zło&#348;yć dyspozycję
    wypłaty środków z Lokaty przed upływem okresu deponowania, co oznacza
    wypowiedzenie Umowy lokaty ze skutkiem natychmiastowym. Dyspozycja wypłaty,
    tj. przelewu środków pienię&#348;nych z Lokaty zostanie wykonana przez Bank po
    dokonaniu prawidłowej identyfikacji Posiadacza, zgodnej z obowiązującymi
    procedurami w Banku."

    $5.3."W przypadku określonym w ust. 1 Bank nie wypłaca Posiadaczowi odsetek
    oraz przekazuje środki na wskazany w Dyspozycji rachunek bankowy najpóźniej
    następnego Dnia roboczego po otrzymaniu dyspozycji."

    Co więcej, trochę maskują obecne oprocentowanie tych lokat ostatnio: na
    stronie
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=19
    04
    nie widać, jakie właściwie jest oprocentowanie lokat 5M i 6M (oczywiście < 12M
    - podane jest tylko to ostatnie).