  • Data: 2010-03-02 23:59:02
    Temat: Re: Porównanie - meritum vs open finance
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MarcinF m...@i...pl ...

    > dodaj jeszcze do tego porownania zgody na wykorzystywanie danych
    > osobowych

    chodzi o to, ze w Meritum przy zgodzie na przetwarzanie w celach "obsługi"
    jest rowniez wtracenie o przetwarzaniu w celu marketingowym?
    Rzeczywiscie jest, ale wiadomo, ze prawnie nieskuteczne. Mam nadzieje, ze
    nie zaczna mi nic przesyłac. Z drugiej strony pytania o przetwarzanie
    marketingowe sa tez osobne (bez koniecznoci wyrazenia zgody) wiec moze to
    jest jakis nieprzemyslany babol?

    Jak jest w OF - nie pamiętam.