  • Data: 2010-03-02 21:42:04
    Temat: Re: ostrzegam przed meritum
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik przestrzegacz m...@g...pl ...

    > miałem 2 lokaty na pół roku jeszcze wnioskami spoza sys. transakcyjnego
    > potem założyłem rachunek ROR
    >
    > po likwidacji *LOKAT W MERITUM* środki na *ROR W MERITUM* szły 5 dni
    > dyspozycja likwidacji środa ok. 10:00
    > pieniądze z lokat na ROR dostępne na rach w poniedz po 10:00

    masz na mysli zerwanie lokaty czy zwrot srodków po samoistnym wygasnieciu
    lokaty?

    Tak sie zastanawiam - jak to wygląda z punktu widzenia procedur? Jest
    takizapis w umowie lokaty? Wolno im tak?

    > jeśli jakieś wątpliwości zamieszczę skany w sieci

    zawsze mile widziane.
    Moze trafiłes na jakis weekend? (tak wime - z meritum do meritum nie
    powinno to miec znaczenia)