  • Data: 2010-03-02 21:25:02
    Temat: Re: Porównanie - meritum vs open finance
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:Xns9D2FDF50F68E3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

    > tego nie wiedziałem,

    > ktorych funkcji brakuje w OF, ktore sa w Meritum?

    W OF nie mozna przez internet:
    -zerwac lokaty
    -po zakonczeniu lokaty utworzyc nowa na okreslona sume, reszty odeslac na
    dowolny rachunek bankowy
    -zmienic parametry lokaty tj termin, kwote -po terminie zapadalnosci

    Trudno porownywac 'malucha' z 'mercedesem', bo normalny system bankowosci
    internetowej trudno porownywac z nakladka aktualizowana raz lub dwa razy
    dziennie z systemem Noble.
    Generalnie nie jestem amatorem wstawiania posrednika w postaci Opena miedzy
    mnie a bankiem. Do niczego on nie jest mi potrzebny. Lokaty sa dane Openowi,
    zeby mogl wciskac inne wysokodochodowe produkty 'zlapanym' klientom.