  • 1. Data: 2007-04-13 09:50:45
    Temat: Porownanie kart kredytowych
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Gazeta Prawna wraz z Expanderem zrobila porownanie:

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1943.81.533.2.4.1.0.1.htm

    Zalozenia:
    Karta na 2 lat i miesiecznie wydajemy 600zl - czyli mozna powiedziec
    szukamy najtanszej i najprostszej kk na rynku. Nie ma nic o podgladzie i
    placeniu przez www np zakup biletu lotniczego do wojewodztwa
    londynskiego/irlandzkiego czyli kursy/przeliczniki. Coz jakie zalozenia,
    takie prownanie i wyniki.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-04-13 10:11:10
    Temat: Re: Porownanie kart kredytowych
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > placeniu przez www np zakup biletu lotniczego do wojewodztwa
    > londynskiego/irlandzkiego czyli kursy/przeliczniki. Coz jakie zalozenia,

    nóż mi się w kieszeni otwiera jak czytam takie porownania...wzięto pod
    uwagę TYLKO koszty a zero info o funkcjonalnosci karty, placeniu w necie,
    ubezpieczeniach itp...
    to tak jakby porownywac seicento i mercedesa, oczywiscie seicento jest
    tansze i rowniez da sie nim jezdzic czyli wygraloby w rankingu

    wiadomo, ze karty plaskie beda tansze niz embosowane!
    ale prosze taka karta sprobowac zaplacic za wynajecie samochodu lub dokonac
    platnosci w niektorych sklepach w necie - nie da sie!

    poza tym ten tytuł, pisza o wszystkich kartach czy o kredytowkach?

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-13 11:00:09
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > to tak jakby porownywac seicento i mercedesa, oczywiscie seicento jest
    > tansze i rowniez da sie nim jezdzic czyli wygraloby w rankingu

    Ale o co chodzi? Przecież napisali, że to NAJTAŃSZA karta. Seicento
    oczywiście wygrałoby jako najtańszy samochód. Więc skąd te pretensje?
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-04-13 12:14:33
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Huckleberry wrote:

    > Ale o co chodzi? Przecież napisali, że to NAJTAŃSZA karta. Seicento
    > oczywiście wygrałoby jako najtańszy samochód. Więc skąd te pretensje?

    Tak napisali, tylko takie prownanie nie ma wiekszego sensu i procz
    wydzwieku marketingowego nic wiecej nie daje. Moim zdaniem zeby to mialo
    rece i nogi powinni podzielic na 4 grupy:
    1) plaskie
    2) emobosy silver
    3) embosy gold
    4) co-brand, jakies podrozne amexy lub inne ze sprecyzowanym przeznaczeniem
    Ale wiadomo jak to jest ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-19 15:33:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Błąd.
    W rankingu wygrywa ten, kto więcej zapłaci.
    Szczęśliwie redaktor Z. kartami się [jeszcze] nie zajmuje...
    JaC