  • 1. Data: 2007-04-13 06:57:27
    Temat: Strony banków
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Powiedzcie mi co takiego fajnego jest w stosowaniu flasha *do nawigacji* na
    stronach banków ?
    Eurobanku nie da się obejrzeć bez najnowszej wersji
    BRE tez wwaliło na głównej stronie.
    o multibanku nie wspomnę.
    Na razie to tylko wiem, że obciąża mi to komputer, nie pozwala dodać
    linków do zakładek. (I jeszcze często ten flash się nie wyświetla tak
    jak chcieli autorzy)
    A zalety ?
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 2. Data: 2007-04-13 08:44:21
    Temat: Re: Strony banków
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > A zalety ?

    Nie ma zalet. Menu we flashu to szczyt ignoranctwa nie tylko wykonawcy
    ale przede wszystkim kierownictwa banku, który za to zapłacił.

    Tobi

  • 3. Data: 2007-04-13 09:35:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > A zalety ?

    Poczucie przedłużenia narządu u decydenta?

    MJ

  • 4. Data: 2007-04-13 09:37:59
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:
    > Powiedzcie mi co takiego fajnego jest w stosowaniu flasha *do nawigacji* na
    > stronach banków ?

    Pewnie najnowsza moda nastala :/

    > Na razie to tylko wiem, że obciąża mi to komputer, nie pozwala dodać
    > linków do zakładek. (I jeszcze często ten flash się nie wyświetla tak
    > jak chcieli autorzy)

    Autorom dziala bo sprawdzali ... na WinXP SP2 z flash 9 ;)

    > A zalety ?

    Pewnie. Jest trendy i "kul", ulatwia to i tamto no i bezpieczne hle hle

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-13 09:45:13
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Powiedzcie mi co takiego fajnego jest w stosowaniu flasha *do nawigacji* na
    > stronach banków ?

    Jest to kretyństwo ale kretynom nie wytłumaczysz, że są kretynami.
    Ja po prostu przestałem już na to zwracać uwagę, przyzwyczaiłem się do
    tego, że bank nie może mieć dobrej strony, bo by zbyt dobrze klientom było.
    Przykre tylko, że robienie takich serwisów jest finansowane z naszych
    pieniędzy.

  • 6. Data: 2007-04-13 09:48:02
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Tobi napisał(a):
    > Nie ma zalet. Menu we flashu to szczyt ignoranctwa nie tylko wykonawcy
    > ale przede wszystkim kierownictwa banku, który za to zapłacił.

    Płacą klienci. Kierownictwo zazwyczaj i tak nie wie co to ten cały Internet.

  • 7. Data: 2007-04-13 09:48:03
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Przykre tylko, że robienie takich serwisów jest finansowane z naszych
    > pieniędzy.

    Sprzeciw. Nie z naszych. Pieniądze zarobione przez bank są pieniędzmi
    tylko i wyłącznie banku.
    Co innego urząd utrzymywany z podatków, a co innego komercyjna działalność.
    To tak, jakby pracodawca mówił, że trwonisz "jego" pieniądze.

  • 8. Data: 2007-04-13 09:49:52
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jacek Popławski napisał(a):

> [...]

    tylko i wyłącznie banku.
    Co innego urząd utrzymywany z podatków, a co innego komercyjna działalność.
    To tak, jakby pracodawca mówił, że trwonisz "jego" pieniądze (czyli
    wynagrodzenie za pracę).

    Kwestia drobna, acz dość istotna. :-)

  • 9. Data: 2007-04-13 09:53:57
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wojciech Nawara wrote:

    > pieniędzy.
    >
    > Sprzeciw. Nie z naszych.

    Chodzilo mu chyba o pieniadze nasze czyli klientow banku bo chyba na
    nich je bank zarabia :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-04-13 09:54:45
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Sprzeciw. Nie z naszych. Pieniądze zarobione przez bank są pieniędzmi
    > tylko i wyłącznie banku.
    > Co innego urząd utrzymywany z podatków, a co innego komercyjna działalność.

    Popierasz UPR, prawda?
    Jest to bzdura.
    Pieniądze publiczne są z podatków, podatki są pobierane od obywateli.
    Pieniądze wydawane bank są z jego zasobów, a zasoby banku są od klientów.
    Róznica jest tylko taka, że łatwiej zmienić bank niż kraj.