  • 1. Data: 2007-04-13 04:10:20
    Temat: kredyt hipoteczny Nordea , DB, pko
    Od: <1...@n...pl>

    Nordea , DB , PKO - czy ktos z was ma u nich kredyt i moze skomentowac
    poziom uslug i zadowolenia . Zlozyle w u nich wnioski , wstepnie
    wynegocjwalem podobe poziomy oprocentowania/prowizji itd. Potrzebuje opini
    pozytywnych i negatywnych do koncowego wyboru .

  • 2. Data: 2007-04-13 16:22:22
    Temat: Re: kredyt hipoteczny Nordea , DB, pko
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    1...@n...pl wrote:
> [...]
    > wynegocjwalem podobe poziomy oprocentowania/prowizji itd. Potrzebuje opini
    > pozytywnych i negatywnych do koncowego wyboru .

    Nordea. Oddzial w Bydgoszczy.

    Poziom ogolnej "kumacji" - w porzadku - Pani wiedziala co to Libor,
    Wibor itp (nie wiedzieli tego za bardzo w PKO BP).
    Czas poswiecony - w porzadku - siedzialem, pytalem do bolu, zawsze z
    usmiechem i wyczerpujaco.

    Czas zalatwiania kredytu - 5 dni roboczych od doreczenia kompletu
    dokumentow do wyplaty kredytu.

    Minusy - wcisneli mi swoja KK (pierwszy rok bez oplat), ktora jest do
    dupy :) a w zwiazku z tym ze bez oplat to nie czytalem leguraminu i TOiP
    na miejscu.

    Pozdrawiam (i polecam Nordea)
    Wwieslaw

  • 3. Data: 2007-04-13 21:10:12
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Wwieslaw napisał(a):

> [...]
    >
    > Minusy - wcisneli mi swoja KK (pierwszy rok bez oplat), ktora jest do
    > dupy :) a w zwiazku z tym ze bez oplat to nie czytalem leguraminu i TOiP

    Ja jestem na etapie szukania jakiegoś dobrego kredytu hipotecznego i
    szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem obsługi w Nordei. Wczoraj wysłałem
    wniosek przez www i jako że nikt nie zadzwonił (dają sobie na to 48
    godzin ale nie chciałem czekać) to ja do nich zadzwoniłem. Po pierwsze
    brak oczekiwania na infolinii. Po drugie dowiedziałem się że oddział w
    Gliwicach również zajmuje się kredytami hipotecznymi (na infolinii
    potrafili udzielić konkretnej informacji - toż to luksus w porównaniu do
    innych dez-info-linii). Po trzecie telefon z Gliwic był dosłownie po pół
    minuty od rozmowy z ogólną infolinią. Żeby było jeszcze ciekawiej to
    odpisują na maile i to też w ciągu kilku minut.

    Żeby nie było tak różowo to ich strona www nienajlepiej wyświetla się
    pod FF (np formularze się totalnie rozjeżdżają), na szczęście Opera
    sobie radzi. Ale nie ma się co dziwić bo w3c validator zwraca błędy w
    setkach. Plus to że linka do kalkulatora kredytów hipotecznych na www
    nie mogłem się doszukać.
    Jakby ktoś też szukał to jest na
    https://www.nordeasolo.pl/solo/www?dest=/html/loan/c
    alc_mortgageloan.jsp&lang=pl
    Tylko coś podejrzanie niski % podaje w wyliczeniach.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 4. Data: 2007-04-26 06:00:56
    Od: " 666" <p...@p...onet.pl>

    Dlaczego ta KK jest do d.... ?
    JaC

  • 5. Data: 2007-04-27 21:44:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 26 Apr 2007 08:00:56 +0200, " 666"

    >Dlaczego ta KK jest do d.... ?
    >JaC

    bo każą sobie płacić 7,8% rocznie za nic (tj. oczywiście za
    super-hiper-ubezpieczenie)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2007-04-28 08:09:40
    Temat: Re: kredyt hipoteczny Nordea
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    7,8% rocznie liczone od czego ?
    Od limitu, od salda, od kredytu ?
    JaC

  • 7. Data: 2007-04-28 09:31:18
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    666 napisał(a):
    > 7,8% rocznie liczone od czego ?
    > Od limitu, od salda, od kredytu ?
    > JaC

    0,65% od salda co miesiąc.

    Opłata za pakiet ubezpieczeń od;
    # NNW w podróży,
    # utraty karty,
    # spłaty kredyt w przypadku: ­śmierci,­ utraty pracy, ­ trwałej
    niezdolności do pracy,­ czasowej niezdolność do pracy

    0,65*12=7,8

    PG

  • 8. Data: 2007-04-28 10:03:25
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No tak, ale od salda KREDYTU, czy od salda kwoty czekającej w grace period ?
    JaC

  • 9. Data: 2007-04-28 10:06:47
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    666 napisał(a):
    > No tak, ale od salda KREDYTU, czy od salda kwoty czekającej w grace period ?
    > JaC

    od salda zadłużenia jest napisane na ich www.
    czyli najprawdopodobniej, jaką masz kwotę zadłużenia w dniu generowania
    wyciągu, niezależnie od tego czy to kredyt czy nie, od tylu cię skubią.
    a już na pewno od sumy wszystkich transakcji, jeśli spłacasz wszystko w GP.
    zatem jest to karta, której najlepiej nie używać. wtedy ubezpieczenie
    działa za darmo :)

    PG

  • 10. Data: 2007-04-29 07:20:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"
> [...]
    > wszystko w GP.
    > zatem jest to karta, której najlepiej nie używać. wtedy

    a ja bym ja potraktowal jak kartę charge i splacal 1 dzien przez
    wygenerowaniem wyciągu - ciekawe czy wtedy uda im sie cos naliczyć :-)
    *** blad ***