  • 1. Data: 2007-04-13 06:26:53
    Temat: mbank- kursy walut
    Od: "fredka" <f...@p...fm>

    Witam,
    czy możecie mi powiedziec gdzie szukać kursu kupna i sprzedaży walut z godz.
    15?
    na stronie wyświetlają tylko notowania z 8
    będę wdzięczna za informację

    pozdrawiam serdeczne
    fredka

  • 2. Data: 2007-04-13 06:45:03
    Temat: Re: mbank- kursy walut
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 08:26:53 +0200,
    osoba podpisana: fredka <f...@p...fm>
    napisała:
> [...]
    > 15?
    > na stronie wyświetlają tylko notowania z 8
    Dobra jesteś. Mi się nie udało znaleźć kursów z 8.
    A odpowiedź na pytanie
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    25,1#349
    prowadzi do nieistniejącej strony BRE (do której chciałem Cię odesłać)

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 3. Data: 2007-04-13 06:52:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 06:45:03 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Dnia Fri, 13 Apr 2007 08:26:53 +0200,
    > osoba podpisana: fredka <f...@p...fm>
    > Dobra jesteś. Mi się nie udało znaleźć kursów z 8.

    Poprawka: faktycznie są w archiwum.

    > A odpowiedź na pytanie
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    25,1#349
    > prowadzi do nieistniejącej strony BRE (do której chciałem Cię odesłać)

    Strona BRE[1] z kursami walut
    http://bre.com.pl/Serwis_Ekonomiczny/kursy_i_kwotowa
    nia/tabela_kursow_walut_bre_banku/

    KJ
    [1] - chyba są używane w mBanku, ale nie chce mi się sięgać do
    regulaminów :)

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 4. Data: 2007-04-13 07:05:46
    Od: "fredka" <f...@p...fm>

    ten link własnie znam na pamięć- niestety ale nie aktualizują jej ze względu
    na godzinę tylko zmieniają raz dziennnie i podają kursy z 8
    potwierdzam ze mbank korzysta z kursów bre banku tymniemniej nie ma nigdzie
    kursu z 15

    pozdrawiam

    kursów z 15

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-04-13 07:09:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 09:05:46 +0200,
    napisała:
> [...]
    > na godzinę tylko zmieniają raz dziennnie i podają kursy z 8
    > potwierdzam ze mbank korzysta z kursów bre banku tymniemniej nie ma nigdzie

    Ale zaaraz. Jeśli są tabele kursowe z 8:0 i 16:30 (na przykład)
    To o 15:0 powinien obowiązywać kurs z 8:0. Został uzyty inny ?
    KJ
    PS. Naucz się obslugi swojego czytnika.

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 6. Data: 2007-04-13 07:16:27
    Od: "Janusz" <j...@i...pl>

    > Ale zaaraz. Jeśli są tabele kursowe z 8:0 i 16:30 (na przykład)
    > To o 15:0 powinien obowiązywać kurs z 8:0. Został uzyty inny ?

    Dokładnie tak jest.
    A kursy BRE mozna sobie obejrzeć na www Multi - podają wszystkie zmiany w
    ciągu dnia.

    http://www.multibank.pl/oplaty_i_kursy/kursy_walut/

    Pozdr.
    Janusz