  • 1. Data: 2007-04-13 07:06:20
    Temat: karencja w splacie kredytu
    Od: k...@s...homedns.org (Zbigniew Szalbot)

    Witam,

    Bede wdzieczny za informacje jak to jest z odestkami przy karencji w
    splacie kredytu hipotecznego. Chodzi mi o to, czy w okresie karencji
    oplaty za odsetki sa traktowane jako prowizja banku (i w zaden sposob nie
    sa odliczane od ogolnej sumy zadluzenia/kapitalu)?

    Inaczej mowiac, po co karencja, jesli odsetki placone w okresie karencji
    sa niewiele mniejsze od raty kredytu?

    Z gory dziekuje za informacje!

    --
    Zbigniew Szalbot

  • 2. Data: 2007-04-15 14:33:26
    Temat: Re: karencja w splacie kredytu
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

> [...]
    > oplaty za odsetki sa traktowane jako prowizja banku (i w zaden sposob nie
    > sa odliczane od ogolnej sumy zadluzenia/kapitalu)?
    ???????
    a kiedykolwiek odsetki są odliczane od kapitału ?
    Albo spłacasz odsetki, albo kapitał, albo kapitał i odsetki razem.

    > Inaczej mowiac, po co karencja, jesli odsetki placone w okresie karencji
    > sa niewiele mniejsze od raty kredytu?
    Hmm pytanie dobre z tym że t oniewiele to może być ok. 60% raty więc za te
    40% hulasz :)

    Pzdr
    Dawidek