  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Porownanie kart kredytowych
    Date: Fri, 13 Apr 2007 12:11:10 +0200

    > Gazeta Prawna wraz z Expanderem zrobila porownanie:
    >
    > http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1943.81.533.2.4.
    > 1.0.1.htm
    >
    > Zalozenia:
    > Karta na 2 lat i miesiecznie wydajemy 600zl - czyli mozna powiedziec
    > szukamy najtanszej i najprostszej kk na rynku. Nie ma nic o podgladzie i
    >
    > placeniu przez www np zakup biletu lotniczego do wojewodztwa
    > londynskiego/irlandzkiego czyli kursy/przeliczniki. Coz jakie zalozenia,
    >
    > takie prownanie i wyniki.
    >
    > --
    > Bartosz 'xbartx' Nowakowski

    nóż mi się w kieszeni otwiera jak czytam takie porownania...wzięto pod
    uwagę TYLKO koszty a zero info o funkcjonalnosci karty, placeniu w necie,
    ubezpieczeniach itp...
    to tak jakby porownywac seicento i mercedesa, oczywiscie seicento jest
    tansze i rowniez da sie nim jezdzic czyli wygraloby w rankingu

    wiadomo, ze karty plaskie beda tansze niz embosowane!
    ale prosze taka karta sprobowac zaplacic za wynajecie samochodu lub dokonac
    platnosci w niektorych sklepach w necie - nie da sie!

    poza tym ten tytuł, pisza o wszystkich kartach czy o kredytowkach?

    pozdr.
    RobertS