  • 31. Data: 2005-05-30 10:21:20
    Temat: Re: Polcard padł
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Sat, 28 May 2005 00:25:16 +0200, "AMIgo" <a...@h...one.pl>
    wrote:

    >zawsze zostaje karta debetowa (np embosowana visa classic)

    g.. zostaje. Polcard autoryzuje wszystko.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Praga%209-11.0

  • 32. Data: 2005-05-30 10:21:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    O trzech, dokładniej ;)

  • 33. Data: 2005-05-30 12:42:15
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > g.. zostaje. Polcard autoryzuje wszystko.

    Nawet superduper Dajnersy Klaby ;-)?
    A poza tym nie można ichnich terminali przełączyć w jakiś tryb offlajn?

    Przemek

  • 34. Data: 2005-05-30 13:51:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 30 May 2005 14:42:15 +0200, Przemyslaw Kowalik

    >Nawet superduper Dajnersy Klaby ;-)?

    Chyba też.

    >A poza tym nie można ichnich terminali przełączyć w jakiś tryb offlajn?

    Mozna, ale to wymaga telefonicznego połaczenia się z CA. A to nie było
    możliwe.

  • 35. Data: 2005-05-30 15:29:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > W polske funkcjonuje pojęcie karta debetowa na określenie debit card.
    > Funkcjonuje określone pojęcie, któremu przypisano określone znaczenie.
    > Nie jest to pojęcie, które miało określone znaczenie wcześniej

    Slowo "karta" nie mialo okreslonego znaczenia, czy masz na mysli "debet"?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2005-05-30 15:33:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Slowo "karta" nie mialo okreslonego znaczenia, czy masz na mysli "debet"?

    słowo debit zostało przetłumaczone na debet i z debit card zrobiła się
    karta debetowa.
    Mówimy o całym pojęciu, a nie o poszczególnych wyrazach.

  • 37. Data: 2005-05-30 22:14:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > słowo debit zostało przetłumaczone na debet i z debit card zrobiła się
    > karta debetowa.
    > Mówimy o całym pojęciu, a nie o poszczególnych wyrazach.

    Ale to nie jest zadne "pojecie". To sa dwie oddzielne czesci mowy
    (aczkolwiek pewnie znajdziesz kogos kto w podstawowce byl nieco
    pozniej niz ja). Zupelnie niezalezne. Nie mozna powiedziec "zielone
    kolo" i twierdzic ze chodzi o prostokat.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 38. Data: 2005-05-30 23:09:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > pozniej niz ja). Zupelnie niezalezne. Nie mozna powiedziec "zielone
    > kolo" i twierdzic ze chodzi o prostokat.

    Nieprawda, o ile zielone koło nie oznacza dokładnie niczego, to karta
    debetowa jako zwrot ma swoje znaczenie.

  • 39. Data: 2005-05-31 07:27:58
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-31 01:09- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    witek, gdy pisał(a):

    > Nieprawda, o ile zielone koło nie oznacza dokładnie niczego, to karta
    > debetowa jako zwrot ma swoje znaczenie.

    Dokładnie takie jak "żyła wodna". Całkowicie bezsensowne, ale budzące
    właściwe skojarzenia.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 40. Data: 2005-06-01 15:54:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A możesz mi to łopatologicznie wyjaśnić?

    Ale co tu wyjaśniać??? Już 2 osoby próbowały i nie dały rady, a ja nie mam
    cierpliwości.

    przyszłość/ Woody Allen