  • 1. Data: 2005-05-25 21:18:45
    Temat: umowa kredytowa - warunki wyplaty
    Od: "tarpan" <t...@i...pl>

    Witam,
    Zblizam sie do podpisania umowy kredytowej (zakup na rynku pierwotnym)
    Ale jeszcze jedna rzecz mnie niepokoi. Mianowicie w umowach ktore czytam az
    roi sie od zapisow, ktore mowia ze bank ma prawo odstapic od umowy. Oprocz
    tego czesto jest mowa ze owszem mam przyznany kredyt, ale bank uzaleznia
    wyplate (kredytu lub jego kolejnych transzy) np od dokonania wpisu do
    hipoteki (ale to robi sie przeciez dopiero gdy wybuduja mi mieszkanie i
    podpisze umowe sprzedazy z developerem).
    Czy jest jakis moment, kiedy mam_gwarancje ze dysponuje kredytem? Samo
    "przyznanie" kredytu moze okazac sie fikcja, jesli przyjdzie termin raty dla
    developera, a bank zacznie uzalezniac_wyplate transzy...
    Jakie macie z tym doswiadczenia?