  • 31. Data: 2008-10-18 17:44:26
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Czyli wzrost wartości dolara w Polsce jest efektem krachu w USA?

    Krach w USA ma miejsce od conajmniej roku, z duzym nasileniem w styczniu.
    Odplyw dolara ma miejsce od kiedy wiadomo, ze krach bedzie rowniez w
    Europie. Zlotowka plynie na fali Euro, nieco wzmocniona, poniewaz wiadomo,
    ze strefa Euro ma rezerwy budzetowe na ratowanie sie. Europa rozwijajaca
    sie juz taka silna nie jest.
    Podsumowujac, krach w USA nie wzmocnil bezposrednio dolara. Krach w
    Europie - owszem.

    --
    in

  • 32. Data: 2008-10-18 20:18:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wiadomości news:18102008.3C3600A2@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > to mam pytanie:
    > - jak obecnie kwota lokaty np. 3 miesiecznej powoduje nie zaplacenie
    > belki?
    > - który z banków dajacych na lokacie conajmniej 8% umozliwi mi taki myk,
    > ze
    > wejde do ddziału, powiem paniusi zeby zalozyła mi iles lokat po w/w kwocie
    > i ona to zrobi w jakims rozsadnym czasie? A moze szybciej bedzie samemu
    > przez internet? Wtedy ktory bank to umozliwia bo chciałem wlasnie zalozyc
    > BGZ ale u nich przez internet nie mozna.

    a w siedzibie trwa jedna lokata ponad 5 minut

  • 33. Data: 2008-10-18 23:07:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sorden" gdd7kt$i2t$...@m...internetia.pl

    > Podsumowujac, krach w USA nie wzmocnil bezposrednio dolara. Krach w
    > Europie - owszem.

    Dzięki za wyjaśnienia.

    Pytanie co z Euro? Też został wzmocniony krachem europejskim? :)

    -=-

    Ciekawostka -- dolar do złotówki skacze o jeden rząd wielkości mocniej niż do Euro.
    Przynamniej w ostatnich dniach, ale ponoć jest tak od długiego czasu. Tak jakby
    złotówka nie potrafiła zdecydować się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2008-10-18 23:27:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > BGZ ale u nich przez internet nie mozna.

    BGZ to chyba zły pomysł -- jeśli chodzi o lokaty czy przelewanie pieniędzy.
    Dobry do wzięcia pożyczki na agroturystykę. Tak przynamniej było jeszcze
    w wakacje, kiedy to z banku się brało i nie oddawało. :)

    IMO lokata to w ogóle zła propozycja. Chyba lepsze są konta oszczędnościowe.

    A gdzie najlepiej oszczędzać? Nie wiem. Nie mam wielkich oszczędności.
    Mam konta oszczędnościowe w: WBK, mBanku i KredytBanku oraz Eurobanku
    i Polbanku. Lokaty mnie nie ciągną, bo chcę mieć dostęp do pieniędzy.
    Na każdym koncie mam tylko tyle, aby nie płacić belek. Niestety już
    któryś raz z rzędu jedna belka poleciała z Eurobanku... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2008-10-19 01:20:23
    Od: sorden <s...@w...pl>

    > Dzięki za wyjaśnienia.
    >
    > Pytanie co z Euro? Też został wzmocniony krachem europejskim? :)

    Euro zbiera baty do dolara.

> [...]
    > do Euro. Przynamniej w ostatnich dniach, ale ponoć jest tak od długiego
    > czasu. Tak jakby złotówka nie potrafiła zdecydować się. :)

    Zlotowka na w skali swiata nie liczy sie. Jej wartosc jest w zasadzie
    odbiciem tego co sie dzieje na parze EUR/USD, tylko w formie turbo
    doladowanej ;)

    --
    in

  • 36. Data: 2008-10-19 09:13:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > IMO lokata to w ogóle zła propozycja. Chyba lepsze są konta
    > oszczędnościowe.

    a jakas argumentacja?

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier

  • 37. Data: 2008-10-19 10:11:29
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Budzik wrote:

    > a jakas argumentacja?

    Zamrazanie kasy ?

    --
    in

  • 38. Data: 2008-10-19 10:12:19
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Jako, ze Polbank nie ma gwarancji BFG, a czasy niepewne - ja jakos nie
    skusilbym sie nawet i na 10%.

  • 39. Data: 2008-10-19 10:28:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zamrazanie kasy ?

    a zakładajac ze wrzucasz na lokate tyle, ze jestes pewien, iz musiałoby sie
    stac cos bardzo tragicznego zebys te czesc oszczednosci musiał ruszyc?

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer

  • 40. Data: 2008-10-19 12:57:22
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Budzik wrote:

    > a zakładajac ze wrzucasz na lokate tyle, ze jestes pewien, iz musiałoby
    > sie stac cos bardzo tragicznego zebys te czesc oszczednosci musiał ruszyc?

    Zgodnie z prawem Murphiego zdazy sie to wlasnie wtedy kiedy zalozysz
    lokate.. ;)

    --
    in