  • 21. Data: 2008-10-17 23:38:16
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" gdb1eb$o2$...@n...onet.pl

    > No niestety ten swiat jest tak poukladany, im wiekszy kryzys swiatowy tym USD
    bedzie mocniejszy. Kapital szuka bezpiecznej
    > przystani, a taka sa jedynie obligacje rzadu USA, a zeby za nie zaplacic trzeba
    miec USD. Dlatego EUR nigdy nie bedzie swiatowa
    > waluta i tylko kwestia czasu jest, kiedy relacje odwroca sie. Trzeba pamietac, ze
    Rosja ma caly czas zapedy imperialne i kapital w
    > Europie nie bedzie tak bezpieczny jak w USA.

    Sprzężenie zwrotne ujemne? :) HAmerykańce mają dobrze -- ich kryzys
    (mniej wówczas produkują czy więcej?) zwiększa wartość ich waluty,
    czyli zapobiega kryzysowi? ;) Import staje się bardziej opłacalny,
    zaś export mniej. Za te same pieniądze (które będą dodrukowywane)
    mogą więcej kupić poza swoim krajem? Będą mieli tańsze wakacje?

    Fajnie -- to warto tK kryzysować. ;) Można poleżeć na plaży w Juracie. ;)
    Gdy kryzys się skończy, dolar opadnie, będzie można wrócić do exportowania!!!
    I wówczas można odzyskać (po niższym kursie) wydany szmal... ;)

    Dla mnie to paranoja!!!

    -=-

    BTW -- te 700 mld. dolców dodrukują czy nie? :)
    Ponoć ludziska gryźli ;) sobie palce ze zdenerwowania, czekając na decyzje
    polityków. A mnie się zdaje, że tak czy siak za niespłacane kredyty zapłacą
    najbiedniejsi, bo bogaci (Hamerykańce) tak pokierują gospodarką światową, aby
    nie ucierpieć, więc tak czy siak nie Hamerykanin ucierpi, lecz my, Chińczycy,
    Ruscy lub inni. :) Pewnie i Japońce -- za II wojnę światową. :)

    -=-

    Ilu jest tych imperialistów? ;) Ze 200 milionów. Tak z 5 razy więcej niż nas.
    Gdyby nam przyszło dodrukować 140 mld. dolarów, czyli ze 300 mld. złotych,
    mielibyśmy kryzys naprawdę... Za Gierka na jednego Polaka przypadało prawie
    1000 dolców długo zagranicznego i to był ponoć koszmar. 700 mld. na 200 mln.
    to jakby 3500 dolców na łebka... Niby tamte dolary były więcej warte, ale
    mimo wszystko...

    -=-

    Reasumując powracanie do tych 700 mld. dolarów -- dodrukowywanie sprawia,
    że dolar zyskuje w oczach innych narodów?... To chyba nic nie warto robić,
    tylko inwestować w DTP. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2008-10-17 23:58:54
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Reasumując powracanie do tych 700 mld. dolarów -- dodrukowywanie sprawia,
    > że dolar zyskuje w oczach innych narodów?... To chyba nic nie warto robić,
    > tylko inwestować w DTP. ;)

    Skad wiesz, ze drukuja ??

    --
    in

  • 23. Data: 2008-10-18 00:10:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sorden" gdb973$s13$...@m...internetia.pl

    > Skad wiesz, ze drukuja ??

    No właśnie nie wiem. Dawno w czytelni ;) nie byłem.
    Ale kryzys mają... Tak czy siak -- ich kryzys sprawia,
    że ich waluta jest więcej warta względem naszych złotówek...

    Nic, tylko tworzyć kryzysy i jechać na wakacje -- na przykład do Polski...

    Dodrukują czy nie -- coś uczynią i to coś sprawi, że my zbiedniejemy. :)

    A może chcesz powiedzieć, że nie dodrukują i dlatego dolar w Polsce
    nabiera wartości w oczach złotówki? :) (a dodrukowanie by ustabilizowało
    ten kurs na poziomie niedawnych 2 złotych)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2008-10-18 03:37:02
    Od: sorden <s...@w...pl>

> [...]

    > nabiera wartości w oczach złotówki? :) (a dodrukowanie by ustabilizowało
    > ten kurs na poziomie niedawnych 2 złotych)

    Oslabianie sie walut rynku wschodzacego (w ztym PLN) wynika z panicznego
    uciekania z tych rynkow inwestorow zachodnich, a zainwestowali oni
    ostatnimi laty nie malo. Innymi slowy, masowa sprzedaz zlotowek i zakup
    dolarow (pod obligacje USA). Ot i cala filozofia :)

    Kryzys u nas nie dalby tych samych rezultatow na zlotowce, nie mamy takiego
    potencjalu na swiecie jak wlasciciele USD.

    --
    in

  • 25. Data: 2008-10-18 08:31:23
    Od: rafal <r...@n...none>

    a dziś na stronie polbank24 taki komunikat...

    "Szanowni Państwo,

    Chcieliby?my poinformować, iż w zwišzku planowanymi pracami majšcymi na
    celu rozbudowę naszego systemu teleinformatycznego, bankowo?ć
    internetowa Polbank24 oraz serwis telefoniczny Polbank24 banku będš
    niedostępne od godz. 20:00 dnia 17 pa?dziernika 2008 (pištek) do godz.
    10:00 dnia 19 pa?dziernika 2008 r. (niedziela).

    Za wszelkie niedogodno?ci serdecznie przepraszamy."

    Kodowania nawet nie zadeklarowali...

  • 26. Data: 2008-10-18 08:54:30
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiec
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    rafal <r...@n...none> napisał(a):
    > "Szanowni PaĹ&#65533;stwo,
    >
    > Chcielibyďż˝my poinformowaÄ&#65533;, iĹź w zwiĹĄzku planowanymi pracami majĹĄcymi
    na
    > celu rozbudowÄ&#65533; naszego systemu teleinformatycznego, bankowoďż˝Ä&#65533;
    > internetowa Polbank24 oraz serwis telefoniczny Polbank24 banku bÄ&#65533;dĹĄ
    > niedostÄ&#65533;pne od godz. 20:00 dnia 17 paďż˝dziernika 2008 (piĹĄtek) do godz.
    > 10:00 dnia 19 pa�dziernika 2008 r. (niedziela).
    >
    > Za wszelkie niedogodno�ci serdecznie przepraszamy."

    Ostatnio po takiej przerwie marzyło mi się że zostaną dodane nowe
    funkcjonalności (np. tytuł transakcji kartowej) ale niestety NIC nie zostało
    zmienione wtedy więc nie wiem co to za "rozbudowa".

    --
    Sinus

  • 27. Data: 2008-10-18 09:13:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dzięki dziwnej polityce okrągłości ;) (zaokrągleń/przybliżeń) nie od
    > każdej złotówki jest belka. Dla odsetek do 2.49 zł masz 0 belek. :)
    > Jeśli więc rozłożysz swoje oszczędności pomiędzy wiele kont -- możesz
    > nie belkować.

    pytanie tylko czy to sie oplaca biorac pod uwage czas potrzebny na rozbicie
    np 100 tysiecy na iles tam lokat.

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

  • 28. Data: 2008-10-18 12:49:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > pytanie tylko czy to sie oplaca biorac pod uwage czas potrzebny na rozbicie
    > np 100 tysiecy na iles tam lokat.

    Kolejny Balcerowicz -- krótkowidz. ;)
    Tym sposobem można nakłonić kogo trzeba do szybszej likwidacji belek. :)

    -=-

    A poważniej -- mnie opłaca się. Ja nie mam pracy zarobkowej i cenię każdą
    złotówkę -- aby przeżyć. :) Gdy złotówek mi zabraknie -- umrę z głodu. :)

    Rydzyk i spółka -- niegdysiejsi moi darbiorcy -- zaśpiewają wówczas Aleljua!!!! [i do
    przodu].
    I te moje beleczki utopią w swoich rzekomych studniach, a w rzeczywistości w
    rozpuście...

    Można (i trzeba) płacić podatki państwu, gdy się ma pieniądze -- pracę i opiekę
    (wojskową na przykład -- przed ,,hordami krwiopijczych Czeczenów'' itp.) państwa.
    Ale nie należy wyrzucać pieniędzy do śmietnika, gdy się ich nie ma w nadmiarze. :)
    Zwłaszcza wtedy nie należy, gdy znaczna część tych pieniędzy przekazywana jest tym,
    którzy mnie dogniatają i pozbawiają mnie życia. Takie płacenie to jakby rozcieńczone
    samobójstwo, a tego oficjalnie nawet Rydzyk zabrania. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2008-10-18 12:50:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sorden" gdbm02$qev$...@m...internetia.pl

> [...]
    > ostatnimi laty nie malo. Innymi slowy, masowa sprzedaz zlotowek i zakup
    > dolarow (pod obligacje USA). Ot i cala filozofia :)

    Ale dlaczego oni uciekają? Ma to zwiazek z kłopotami Hameryki czy jest efektem
    naszych problemów?

    > Kryzys u nas nie dalby tych samych rezultatow na zlotowce, nie mamy takiego
    > potencjalu na swiecie jak wlasciciele USD.

    Czyli wzrost wartości dolara w Polsce jest efektem krachu w USA?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2008-10-18 15:43:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > złotówkę -- aby przeżyć. :) Gdy złotówek mi zabraknie -- umrę z głodu. :)

    to mam pytanie:
    - jak obecnie kwota lokaty np. 3 miesiecznej powoduje nie zaplacenie belki?
    - który z banków dajacych na lokacie conajmniej 8% umozliwi mi taki myk, ze
    wejde do ddziału, powiem paniusi zeby zalozyła mi iles lokat po w/w kwocie
    i ona to zrobi w jakims rozsadnym czasie? A moze szybciej bedzie samemu
    przez internet? Wtedy ktory bank to umozliwia bo chciałem wlasnie zalozyc w
    BGZ ale u nich przez internet nie mozna.

    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz