  • 1. Data: 2008-10-17 09:43:58
    Temat: w jakim banku bezplatne konto firmowe
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    W styczniu otwieram firme, jaki bank polecacie na konto firmowe?
    Rozwazam mbank oraz bzwbk(bo ma oddzial w meiscie), tyle ze w bzwbk pierwszy
    rok gratios, pytanie ile nastepne .

    I jeszcze jedno otworzylem konto (zwykle, internetowe) w bzwbk, przyszedl
    wcroaj kurier, dzis prob uje sie zalogowac i nie przymuje pinu z koperty. Czy
    to normalne?

  • 2. Data: 2008-10-17 10:24:19
    Temat: Re: w jakim banku bezplatne konto firmowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W styczniu otwieram firme, jaki bank polecacie na konto firmowe?
    > Rozwazam mbank oraz bzwbk(bo ma oddzial w meiscie), tyle ze w bzwbk pierwszy
    > rok gratios, pytanie ile nastepne .

    ale czy bzwbk prowadzi bezpłatne konta dla firm? korzystam z konta w tym
    banku, ale pierwszy rok kosztuje 15 zł, a kolejne 30 zł...
    jeżeli jest to jednoosobowa firma to z pewnością są tańsze rozwiązania
    niż ww.

    > I jeszcze jedno otworzylem konto (zwykle, internetowe) w bzwbk, przyszedl
    > wcroaj kurier, dzis prob uje sie zalogowac i nie przymuje pinu z
    koperty. Czy
    > to normalne?

    nie, może pin jest nieczytelny?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-17 15:06:04
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    autor <n...@g...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > W styczniu otwieram firme, jaki bank polecacie na konto firmowe?
    > Rozwazam mbank oraz bzwbk(bo ma oddzial w meiscie), tyle ze w bzwbk pierwszy
    > rok gratios, pytanie ile nastepne .

    Multibank e-business class. Bezterminowo bezpłatne.

  • 4. Data: 2008-10-17 19:29:57
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    ja mam w mBanku, przelewy 1 zł, poza tym jest OK