  • 1. Data: 2008-10-17 13:44:49
    Temat: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    Przed chwila dostalem smsa od Polbanku :
    "Czy wiesz ze od wczoraj mamy oprocentowanie 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9%
    na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej"

  • 2. Data: 2008-10-17 13:50:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Oct 2008 15:44:49 +0200, w <gda4sj$9ng$1@inews.gazeta.pl>, "PL"
    <u...@W...pl> napisał(-a):

    > Przed chwila dostalem smsa od Polbanku :
    > "Czy wiesz ze od wczoraj mamy oprocentowanie 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9%
    > na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej"

    Lokatę zakłada się przez net? I czy zakładanie jej zadziała? ;)

  • 3. Data: 2008-10-17 14:21:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PL" gda4sj$9ng$...@i...gazeta.pl

    > Przed chwila dostalem smsa od Polbanku :
    > "Czy wiesz ze od wczoraj mamy oprocentowanie 7% na Koncie Oszczedzajacym,
    > 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej"

    7*.81=5,67

    Czyli po odbelczeniu w Polbanku jest lepiej niż przed odbelczeniem w WBK...
    Ale nie będę wrogiem Donalda Tuska :) i nie przeleję oszczędności z WBK do
    Polbanku... W tym ostatnim lokować będę tylko tyle, aby nie belczyć...
    Po co mam zadzierać z rządem... ;)

    Przypomnę jednak, że Polbank startował w Polsce z nadmiarowo dużym
    oprocentowaniem 5%... 7% to raczej sporo w zestawieniu z tymi 5%...
    W ciągu niespełna dwóch lat złotówka leci na pysk aż tak mocno? :)

    Ciekawe, ile dadzą inne banki: Kredyt Bank, Eurobank, WBK i mBank... :)
    Może wkrótce będę miał nadmiar szmalu na kolejną lampę błyskową... ;)
    Oby Canon się wyrobił z promocja zwracająca ;) pieniądze...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2008-10-17 14:27:36
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Ciekawe, ile dadzą inne banki: Kredyt Bank, Eurobank, WBK i mBank... :)

    mBank dał niedawno 8.08% na 3 miesięcznej lokacie.. śmiech na sali...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 5. Data: 2008-10-17 14:35:05
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Ja wycofałem cash z Polbanku, wrócę jak grecki rząd oficjalnie zmieni limit
    gwarantowany na m.in. 50 000 EUR, na ten moment są gwarancje na 20 000EUR i
    na gębę bez limitu (Minister finansów), Polskie banki już w przyszłym
    tygodniu zagwarantuję 50 000.

  • 6. Data: 2008-10-17 14:59:34
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Auto <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > gwarantowany na m.in. 50 000 EUR, na ten moment są gwarancje na 20 000EUR i
    > na gębę bez limitu (Minister finansów), Polskie banki już w przyszłym

    A wczoraj próbowałem wypłacić kasę z bankomatu Polbanku. Wprawdzie nie mam tam
    konta, ale placówki mają dobrze rozlokowane. W żadnym z trzech w którym byłem
    nie było gotówki.

  • 7. Data: 2008-10-17 15:01:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Auto" gda7to$lac$...@a...news.neostrada.pl

> [...]
    > na ten moment są gwarancje na 20 000EUR i na gębę bez limitu
    > (Minister finansów), Polskie banki już w przyszłym tygodniu

    Mnie na takich gwarancjach nie zależy, bo nie mam zbyt wiele. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-10-17 15:56:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A wczoraj próbowałem wypłacić kasę z bankomatu Polbanku. Wprawdzie nie mam tam
    > konta, ale placówki mają dobrze rozlokowane. W żadnym z trzech w którym byłem
    > nie było gotówki.

    a ja sobie Polbank odpuściłem, nawet gdyby dawali 20% to będę miał tam
    tylko drobne...min. do czasu aż ich system bankowości internetowej nie
    będzie działał normalnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-10-17 16:11:03
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ale nie będę wrogiem Donalda Tuska :) i nie przeleję oszczędności z WBK do
    >Polbanku...

    Mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi? Tylko, proszę, zwięźle.

    >W tym ostatnim lokować będę tylko tyle, aby nie belczyć...
    >Po co mam zadzierać z rządem... ;)

    j.w.

    >W ciągu niespełna dwóch lat złotówka leci na pysk aż tak mocno? :)

    Leci od sierpnia. Wsześniej szła do góry.

    Arek

  • 10. Data: 2008-10-17 17:25:13
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 17-10-2008 o 17:56:13 RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > a ja sobie Polbank odpuściłem, nawet gdyby dawali 20% to będę miał tam
    > tylko drobne...min. do czasu aż ich system bankowości internetowej nie
    > będzie działał normalnie

    A skąd wiesz, że nie działa normalnie, skoro nie masz tam konta?
    pwz