  • 1. Data: 2005-04-04 19:38:28
    Temat: Pogrzeb Papieża a ELIXIR
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Tzn. czy w piątek będą sesje ELIXIRu?

    Pozdrawiam, RW

  • 2. Data: 2005-04-04 19:46:34
    Temat: Re: Pogrzeb Papieża a ELIXIR
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Rafal Wisniewski napisał(a):
    > Tzn. czy w piątek będą sesje ELIXIRu?

    Dotychczas nie odwołano.

  • 3. Data: 2005-04-04 19:53:05
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d2s567$11d$1@213-238-75-253.adsl.inetia.pl...
    > Tzn. czy w piątek będą sesje ELIXIRu?

    Moim zdaniem mało prawdopodobne, żeby nie było. Zobowiązania rozliczeniowe
    powstały wcześniej i są zawarte umowy co do terminów rozliczeń - KIR też nic
    na ten temat nie wspomina.

    KS

  • 4. Data: 2005-04-05 00:05:07
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kasia napisała:

    > Moim zdaniem mało prawdopodobne, żeby nie było. Zobowiązania
    > rozliczeniowe powstały wcześniej i są zawarte umowy co do terminów
    > rozliczeń - KIR też nic na ten temat nie wspomina.

    Warszawska Giełda Papierów Wartościowych na przykład w piątek nie będzie
    pracowała, kilka najwiekszych banków też nie pracuje (np. BZWBK nie -
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/985)

    K.

  • 5. Data: 2005-04-05 10:07:03
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
    o.chomik...

    > Warszawska Giełda Papierów Wartościowych na przykład w piątek nie będzie
    > pracowała, kilka najwiekszych banków też nie pracuje (np. BZWBK nie -
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/985)

    Jak idziesz spać to ręce Ci nie pracują, ale serce i płuca i owszem. KIR to
    nie BZWBK, który po prostu można zamknąć. A i to nie cały - przecież muszą
    przyjść ludzie od utrzymania systemów, musi działać contact center itd.

    pzdr
    topjes

  • 6. Data: 2005-04-05 12:20:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    topjes napisał:

> [...]
    > to nie BZWBK, który po prostu można zamknąć. A i to nie cały - przecież
    > muszą przyjść ludzie od utrzymania systemów, musi działać contact center

    A zeby to jeden BZWBK zrezygnował tego dnia z pracy. Tych niepracujących
    banków jest i bedzie więcej. Serce i płuca działają. Giełda też nie
    bedzie działać. Z KIR-em chodziło mi w tym sensie, że przeciętny klient
    podejrzewam i tak w piątek nie będzie mógł wykonać jakiejkolwiek
    operacji via KIR, a połączenia międzybankowe i systemy wewnętrznego
    przetwarzania pracują pewnie cały rok we wszystkich bankach.

    K.

  • 7. Data: 2005-04-05 13:04:06
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Krystek" <k...@p...space.mailbox> wrote in message
    o.chomik...
    > bedzie działać. Z KIR-em chodziło mi w tym sensie, że przeciętny klient
    > podejrzewam i tak w piątek nie będzie mógł wykonać jakiejkolwiek
    > operacji via KIR

    A dlaczego nie?

    > a połączenia międzybankowe i systemy wewnętrznego
    > przetwarzania pracują pewnie cały rok we wszystkich bankach.

    Nie. Połączenia międzybankowe to właśnie ELIXIR, SORBNET, SWIFT itd. Nie ma
    magicznych, tajnych rurek ;)

    pzdr
    topjes

  • 8. Data: 2005-04-05 17:05:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    topjes napisał:

    > A dlaczego nie?

    A co chcesz się założyć? ;-)

    > Nie. Połączenia międzybankowe to właśnie ELIXIR, SORBNET, SWIFT itd. Nie
    > ma magicznych, tajnych rurek ;)

    Wiem, i co z tego? To, że działają jakieś systemy międzybankowe via KIOR
    nie oznacza, że tego dnia będzie działał ELIXIR dla ludności.

    K.

  • 9. Data: 2005-04-05 17:51:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Wiem, i co z tego? To, że działają jakieś systemy międzybankowe via KIOR
    > nie oznacza, że tego dnia będzie działał ELIXIR dla ludności.

    Może zamiast fantazjować, poczytaj sobie trochę:
    http://www.kir.com.pl

  • 10. Data: 2005-04-05 18:06:27
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    A plotki na rynku sa takie:
    NBP nie wie jeszcze czy bedzie działał - mają zagwozdkę, bo 8 kwietnia
    wykupują się bony skarbowe, które wyemitowali .. i teraz nie wiadomo czy
    ogłoszą piątek dniem wolnym, bo klienci porobili depozyty już pod te wykupy
    (cholewcia) ... Prawda jest taka, że jeśli NBP nie będzie tego rozliczał, to
    i nie będą potrzebne ELIXIRY

    Kasia