  • 21. Data: 2007-04-18 10:34:33
    Temat: Re: "Podwyżka o 25 pb w kwietniu to sprawa przesądzona" -
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jan Strybyszewski porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tiaaa beda albo niebeda :) poki co bezrobocie spada pensje rosna
    > to jak hossa na gieldzie bedzie wieczna ?
    To wyjada na zmywak do Anglii;P
    > Kupic za rozsadny kredyt mniejsze moze pod Warszawa. A jak widze te
    > tlumy biorace kredyty na 500tys z marnymi dochadami to jestem poprostu
    > zaskoczony ich brakiem myslenia.
    Pytanioe jakie dochody maja ludzie bioracy kredyty na 500k. Wg mnie nie
    sa to marne dochody (pewnie kwestia rozumienia marnosci ;) )
    --
    badzio

  • 22. Data: 2007-04-18 10:50:19
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Jan Strybyszewski porozsypywal nastepujace haczki:
    > To wyjada na zmywak do Anglii;P

    Za pozno tam juz nie ma miejsc a juz Rumunii i Bulgarzy sie wybieraja

    > Pytanioe jakie dochody maja ludzie bioracy kredyty na 500k. Wg mnie nie
    > sa to marne dochody (pewnie kwestia rozumienia marnosci ;) )

    4 tys na dwie osoby netto to duzo ?
    z tego polowa niemal na kredyt 30 letni. A dzieci jak beda chcieli?

  • 23. Data: 2007-04-18 12:36:26
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2007 12:50:19 +0200, Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >4 tys na dwie osoby netto to duzo ?
    >z tego polowa niemal na kredyt 30 letni. A dzieci jak beda chcieli?

    To ich pieniądze i mogą sobie robić z nimi, co im się podoba.
    A jak ktoś się boi ryzyka stopy procentowej, to niech szuka kredytu ze stałym
    oprocentowaniem.

  • 24. Data: 2007-04-18 18:04:03
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]
    >
    > To ich pieniądze i mogą sobie robić z nimi, co im się podoba.
    > A jak ktoś się boi ryzyka stopy procentowej, to niech szuka kredytu ze stałym

    Stale oprocentowanie na 30 lat ?
    Pozatym tu nie chodzi tyke o stopy co brak swiadomosci finansowej
    spoleczenstwa i "mijanie" sie z prawda bankow w marketingowych przekazach

  • 25. Data: 2007-04-18 18:19:02
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2007 20:04:03 +0200, Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >Stale oprocentowanie na 30 lat ?

    Stałe, ale drogie. :) No, ale stałe.

    >Pozatym tu nie chodzi tyke o stopy co brak swiadomosci finansowej
    >spoleczenstwa i "mijanie" sie z prawda bankow w marketingowych przekazach

    Nie polepszy świadomości pisanie, że podwyżka o 25 p.b. to "jazda na całego".
    Powiedziałbym nawet, że jest to podwyżka bez większego znaczenia. A tym, który
    biorą kredyt o zmiennej stopie procentowej powinno się pokazać wykres cyklu
    gospodarczego. Na tej grupie nawet podano dość interesującą prezentację:
    http://www.sii.org.pl/files/ws8/Grzegorz_Zalewski.pp

  • 26. Data: 2007-04-18 18:27:30
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na 50 lat na poziomie zarobkow po odjeciu raty ala minimum socjalne
    > to jest strzal w glowe. Podam przyklad. Rodzina 2 osobowa poki
    > dostaje kredyt na 40 lat z rata ala 1800zl zarabiajac raptem 3500netto
    > jak widzisz ich przyszlosc gdy na emeryturze z ZUS beda placic raty?

    ile będzie znaczyło 1800zł za 30 lat? o inflacji nie zapominaj...

    pozdr
    pioter