  • 1. Data: 2004-03-07 11:02:06
    Temat: Podkonta
    Od: "Wojciech Wrona" <v...@S...pl>

    Witam!

    W ktorym banku istnieje mozliwosc utworzenia wielu podkont dla danego konta?
    Najlepiej za darmo ;)
    Chce sobie ulatwic rozliczanie abonamentow od klientow.

    Pozdrawiam, Wojtek

  • 2. Data: 2004-03-07 11:03:27
    Temat: Re: Podkonta
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > W ktorym banku istnieje mozliwosc utworzenia wielu podkont dla danego konta?
    > Najlepiej za darmo ;)
    > Chce sobie ulatwic rozliczanie abonamentow od klientow.

    Za darmo to juz nic nie ma ... a mowisz raczej o subkontach ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-03-07 11:12:21
    Od: "Marcin Janusz .:Graal Consulting:." <g...@p...onet.pl>

    Sprawdź w NORDEA (dawniej LG net)

    Pozdrawiam
    Marcin Janusz

  • 4. Data: 2004-03-07 11:13:05
    Od: "Wojciech Wrona" <v...@S...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Za darmo to juz nic nie ma ... a mowisz raczej o subkontach ;)

    sub=pod - czy sie myle?

    Moze byc nie-za-darmo, jakos przezyje ;)

    Pozdrawiam, Wojtek

  • 5. Data: 2004-03-07 11:28:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Wrona" <v...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konta?
    > Najlepiej za darmo ;)
    > Chce sobie ulatwic rozliczanie abonamentow od klientow.

    Inteligo.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-03-07 11:53:14
    Od: "Wojciech Wrona" <v...@S...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Inteligo.

    No i tu mnie zaskoczyles :)
    Szukam jednak jakiegos banku z bardziej rozbudowana oferta - leasing itp.

    Pozdrawiam, Wojtek

  • 7. Data: 2004-03-07 12:52:14
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > sub=pod - czy sie myle?

    Nie mylisz sie ... ale w bankach zazwyczaj nazywa sie to subkontami.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2004-03-07 14:17:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Wrona" <v...@S...pl> wrote in message

    > No i tu mnie zaskoczyles :)
    > Szukam jednak jakiegos banku z bardziej rozbudowana oferta - leasing itp.

    Citibank, BRE Bank i jeszcze wile innych duzych bankow :)

    Maciej

  • 9. Data: 2004-03-07 22:06:36
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c2f2e9$8bq$1@achot.icm.edu.pl,
    niejaki(a): Wojciech Wrona z adresu <v...@S...pl> napisał(a):

    > Szukam jednak jakiegos banku z bardziej rozbudowana oferta - leasing
    > itp.

    Chyba łatwiej byloby wymienić te, które tego _nie_ umożliwiają :-)
    Subkonto to dla żadnego banku nie jest problem.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 10. Data: 2004-03-08 01:58:54
    Od: "Wojciech Wrona" <v...@S...pl>

    Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c2g6da$6gh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chyba łatwiej byloby wymienić te, które tego _nie_ umożliwiają :-)
    > Subkonto to dla żadnego banku nie jest problem.

    No pewnie tak, ale w niektorych to "troche" kosztuje. Szukam taniego dobrego
    banku ;)

    Pozdrawiam, Wojtek