  • 1. Data: 2004-03-07 10:06:41
    Temat: Lukas-pożyczka w koncie-nie dam rady oddać-co robić??
    Od: "Olaf" <a...@o...pl>

    Witam!!!!

    Za tydzień kończy mi się umowa pożyczki na koncie w lukasie. Niestety lukas mi
    jej nie przedłuży poneważ przez winę zakładu pracy w jednym miesiącu zostało
    później zasilone konto niz w umowie. Już wiem że jej jednorazowo nie oddam.
    Wiem też co grozi za niewywiązanie się z umowy. Czy może ktoś wie czy można
    jakoś ugodowo załatwić to z lukasem, nie wiem rozłożenie tej kwoty np na 3
    równe. Chociaż wydaje mi się ze jestem z góry przegrany.

    Pozdrawiam!!!!

  • 2. Data: 2004-03-07 10:29:12
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Olaf" <a...@o...pl> napisała:

> [...]
    > jakoś ugodowo załatwić to z lukasem, nie wiem rozłożenie tej kwoty np na 3
    > równe. Chociaż wydaje mi się ze jestem z góry przegrany.

    Pójdź do nich, powiedz jak wygląda sytuacja, zaproponuj rozwiązanie
    problemu...
    Banki podchodzą do tego indywidualnie - nie ma raczej ustalonej zasady, że
    ten tak się zachowa a inny inaczej...

    --
    SHMS Górnik (SB BAH!)| "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-03-07 22:24:21
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-03-07 11:06, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Olaf wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    Tu ci nikt nie pomoże ... idź do LUKASA ... Dasz radę ... Lepsze
    rozwiązanie wypracujesz w placówce, niż na p.b.b. ...

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 4. Data: 2004-03-08 00:40:06
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Olaf" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakoś ugodowo załatwić to z lukasem, nie wiem rozłożenie tej kwoty np na 3
    > równe. Chociaż wydaje mi się ze jestem z góry przegrany.

    idz. wez historie rachunku za 12 m-c, umowe kredytu, moze przydac sie
    zaswiadczenie
    z pracy to idz do innego banku i skorzytaj z przeniesienia kredytu

    taki Multibank nie powinien robic problemu a i szybko powinno byc decyzja

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2004-03-08 01:12:38
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> wrote in message
> [...]
    > z pracy to idz do innego banku i skorzytaj z przeniesienia kredytu
    >
    > taki Multibank nie powinien robic problemu a i szybko powinno byc decyzja

    Może najpierw skręć do lukasa i przedstaw im sytuację, że nie jesteś w
    stanie spłacić w 1 racie a spłacisz w trzech.
    Powinni być zadowoleni.
    Jak się nie zgodzą, a nie uda ci się przenieść kredytu do innego banku, to
    zdaje się masz niewielki wybór.
    Spłacaj jak najszybciej ile tylko możesz, zanim machina bankowa ruszy
    zdążysz wszystko spłacić.
    Grożą ci listy z banku i wpis do biura informacji kredytowej o niesolidnym
    kliencie, co w przyszłości będzie skutkowało tym, że nikt ci nie będzie
    chciał dać kredytu. Na pewno cię za to nie zastrzelą.

  • 6. Data: 2004-03-08 21:32:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > jakoś ugodowo załatwić to z lukasem, nie wiem rozłożenie tej kwoty np na 3
    > równe. Chociaż wydaje mi się ze jestem z góry przegrany.

    A rozmawiałeś z nimi o tym przedłużeniu? Bo może się dogadasz?

    Pozdrawiam,
    Washko