  • 1. Data: 2004-03-06 17:30:03
    Temat: mBank w SIMPLUSIE?
    Od: "Arek" <a...@g...net>

    Czy ktos laczy sie z mBankiem wykorzystujac GPRS w simplusie? Probuje sie
    laczyc z Ericssona i Noki i zawsze wyskakuje przekroczony limit czasu, czy
    sa jakies specyficzne ustawienia ? Z abonamentu Ery dziala bez problemu.

  • 2. Data: 2004-03-06 19:10:27
    Temat: Re: mBank w SIMPLUSIE?
    Od: "nitzsche" <n...@s...pl>

> [...]
    > sa jakies specyficzne ustawienia ? Z abonamentu Ery dziala bez problemu.

    mbank ma do polaczen przez gprs wlasny apn... polecam wizyte na
    www.mbank.com.pl i tam czat, napewno konsultanci pomoga
    pzdr nitzsche

  • 3. Data: 2004-03-08 09:35:09
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "nitzsche" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:c2d7qj$nqk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > mbank ma do polaczen przez gprs wlasny apn... polecam wizyte na
    > www.mbank.com.pl i tam czat, napewno konsultanci pomoga
    > pzdr nitzsche

    powiedzą że to wina operatora a jak ty powiesz że już rozmawiałeś z
    operatorem i operator powiedział że to wina banku to powiedzą że to wina
    telefonu bo jest "specyficzny". Przechodziłem to na S55 w idei. Działa tylko
    na wdzwanianym.

    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 4. Data: 2004-03-08 16:18:31
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

> [...]
    > sa jakies specyficzne ustawienia ? Z abonamentu Ery dziala bez problemu.

    Ja się łącze poprzez standardowy APN plusa z Trium Eclipse.
    Na standardowych ustawieniach GPRS plusa/simplusa
    z adresem wap.mbank.pl i wszystko działa.