  • 1. Data: 2004-03-06 18:07:41
    Temat: Hipoteka jako jedna z form zabezpieczen kredytu
    Od: "..::| daVid |::.." <d...@p...onet.pl>

    Witam! Potrzebuje materialow do pracy, na przedmiot "Podstawy Prawa" w Liceum,
    nt. "Hipoteka jako jedna z form zabezpieczen kredytu". W pracy muszę umiescic
    informacje o kodeksie hipotecznym, o tym ze prawo zabezpieczen jest scisle i
    pare informacji o kredycie bankowym. Prosze, nie odwolujcie mnie do Google, bo
    juz tam szukalem i znalazlem jedynie oferty bankow komercyjnych i szczatkowe
    informacje o hipotece. Czy zna moze ktos adres jakiejs strony, gdzie w jednym
    miejscu byly omowione wszystkie w/w zagadnienia ? Z gory wielkie dzieki.

  • 2. Data: 2004-03-06 18:23:27
    Od: "Kaja" <j...@w...pl>

    > Potrzebuje materialow do pracy, na przedmiot "Podstawy Prawa" w Liceum,
    > nt. "Hipoteka jako jedna z form zabezpieczen kredytu"

    Moge podać bardzo dobre ksiązki, które opisują hipotekę w ujeciu zabezpieczenia
    kredytu :
    Andrzej Jakubecki, Jan Mojak, Elżbieta Niezbecka - Prawne zabezpieczenie
    kredytów
    Izabela Heropolitańska: Kredyty i Gwarancje bankowe

    > w pracy muszę umiescic
    > informacje o kodeksie hipotecznym,

    Nie ma kodeksu hipotecznego. Jest "ustawa o ksiegach wieczystych i hipotece"
    Dz. Ust. 19 z 1991 poz. 147. Ustawę ściągniesz ze strony www.sejm.gov.pl

    > pare informacji o kredycie bankowym.
    Te same ksiązki o których mowa powyżej zawierają również ogólne informacje o
    kredycie

    pozdrawiam