  • 11. Data: 2004-03-08 21:30:50
    Temat: Re: Podkonta
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Wrona" <v...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:c2gjvo$7a9$1@achot.icm.edu.pl...

    > No pewnie tak, ale w niektorych to "troche" kosztuje. Szukam taniego
    dobrego
    > banku ;)

    Obawiam się, że króluje tu bankowość detaliczna i o rozwiązaniach tego typu
    za wiele się nie dowiesz :(

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-03-10 09:11:25
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/8/2004 2:58 AM, Wojciech Wrona wrote:
    > Użytkownik "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:c2g6da$6gh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No pewnie tak, ale w niektorych to "troche" kosztuje. Szukam taniego dobrego
    > banku ;)

    Jeżeli chodzi o opłaty abonamentowe, to możesz spróbować porozmawiać w
    najbliższym oddziale "dużego" banku - zdarza się, że traktują
    indywidualnie konto, na które wpływaja opłaty od abonentów np. lokalnej
    sieci internetowej - może uda się wynegocjować lepsze opłaty za prowadzenie.
    Jak rozumiem chodzi o subkonta o numerze przypisanym klientowi lub nawet
    konkretnej fakturze - tego niestety standardowe pakiety dla MSP nie
    zawierają, lub zawierają w ograniczonym zakresie.

    Pzdr: Catbert

  • 13. Data: 2004-03-11 15:20:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Catbert <v...@w...pl> writes:

> [...]
    > nawet konkretnej fakturze - tego niestety standardowe pakiety dla MSP
    > nie zawierają, lub zawierają w ograniczonym zakresie.

    O konkretnych fakturach to chyba mozna w tej chwili zapomniec (bo NRB -
    i dobrze). Pule kont (albo tylko numerow) do dowolnego wykorzystania daja
    chyba wszystkie (?) banki obslugujace srednie+ firmy. Zalezy to glownie
    od ilosci potrzebnych numerow kont.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 14. Data: 2004-03-11 17:28:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > O konkretnych fakturach to chyba mozna w tej chwili zapomniec (bo NRB -

    A co to ma do rzeczy? Na numer konta jest 16 (slownie szesnascie)
    cyfr. Podzielmy to na pol, to znaczy, ze oddzial banku moze miec 100
    milionow klientow, a kazdy z nich moze miec 100 milionow subkont.
    100 milionow faktur to tylko TPSA moze wystawic... 8-)

    MJ

  • 15. Data: 2004-03-11 20:47:28
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    TP SA ma numery konta osobne dla każdego klienta, a nie do faktury....

    --
    ------------
    | devcio |

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku
    to przelej ją na:
    77114020040000300224907057
    liczy się każdy grosz.....

  • 16. Data: 2004-03-12 00:21:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

> [...]
    > milionow klientow, a kazdy z nich moze miec 100 milionow subkont.
    > 100 milionow faktur to tylko TPSA moze wystawic... 8-)

    Zasadniczo tak by to wygladalo, ale mam wrazenie, ze banki nie chca
    dawac klientom wiecej niz 6 cyfr (czemu - nie wiem), przynajmniej tak
    twierdza (pewnie dla TPSA i podobnych klientow sa wyjatki).
    To daje milion subkont i oczywiscie w >99% takze wystarczy
    - problem jest wtedy, gdy firma chce sobie zrobic numer klienta jako
    czesc numeru konta.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH