  • 1. Data: 2004-03-06 19:28:28
    Temat: Pranie brudnych pieniędzy a rekomendacje GINB
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    Czy w rekomendacjach GINBu znajdę coś na temat prania brudnych pieniędzy
    w banku? Przejrzałem wszystkie i wydaje mi się, że dosłownie nic tam nie
    jest zawarte w tej kwestii, choć IMO najbliższa tematowi jest
    rekomendacja H dot. kontroli wew. w banku. Jeśli ktoś byłby w stanie
    wskazać mi konkretną rekomendację GINBu dot. prania pieniędzy byłbym
    wdzięczny. Jeśli ktoś miałby dostęp do jakiś materiałów na temat prania
    pieniędzy w banku i mógłby mi je udostępnić, lub wie gdzie mogę takowe
    znaleźć to też prosiłbym o odpowiedź ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2004-03-06 20:36:59
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    <buraxta> <buraxta> wrote:
> [...]
    > dosłownie nic tam nie jest zawarte w tej kwestii, choć IMO najbliższa
    > tematowi jest rekomendacja H dot. kontroli wew. w banku.

    Czekaj, nie rozumiem. Sądzisz, że banki piorą pieniądze, a GINB ma temu
    przeciwdziałać? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-03-07 12:29:27
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:
    > Czekaj, nie rozumiem. Sądzisz, że banki piorą pieniądze, a GINB ma temu
    > przeciwdziałać? :)

    Nie, sądzę, że ludzie piorą pieniądze w bankach, a GINB wydaje
    rekomendacje na temat zabezpieczeń przed tym procederem, które banki
    stosują - vide kontrola przelewów zagranicznych powyżej kwoty 7500 EUR.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2004-03-08 09:45:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    <buraxta> wrote:
> [...]
    > rekomendacje na temat zabezpieczeń przed tym procederem, które banki
    > stosują - vide kontrola przelewów zagranicznych powyżej kwoty 7500

    spis aktow prawnych na ten temat masz na:
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=7&sgl=2&dzial=78
    GIIF jest najlepszym źródłem informacji na temat prania pieniędzy :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-03-08 20:20:02
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik <buraxta> napisał:
    > Czy w rekomendacjach GINBu znajdę coś na temat prania brudnych pieniędzy
    > w banku?

    GINB tu nie ma nic do gadania.
    Poszukaj coś na temat przyjętego przez ZBP w zeszłym roku rekomendacji
    Komitetu Bazylejskiego.

  • 6. Data: 2004-03-08 21:44:19
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    zenek wrote:

    > GINB tu nie ma nic do gadania.
    > Poszukaj coś na temat przyjętego przez ZBP w zeszłym roku rekomendacji
    > Komitetu Bazylejskiego.

    OK, dzięki wszystkim za odpowiedzi ;)

    --
    // \\