eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlus dla City › Re: Plus dla City
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Plus dla City
    Date: Fri, 27 Sep 2002 21:51:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <an2cs0$6di$1@news.tpi.pl>
    References: <an1rgt$nqv$1@news.tpi.pl> <0...@p...pl>
    <an1u15$87j$1@news.tpi.pl> <an22dv$30i$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: wh0a112a127.osowa.gda.osk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1033156289 6578 212.244.103.136 (27 Sep 2002 19:51:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Sep 2002 19:51:29 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.1) Gecko/20020826
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:204743
    [ ukryj nagłówki ]


    >>Co to za produkt, który masz w kieszeni, a ktoś może użyć. To po prostu
    > szmelc, który stawia pod
    >> znakiem zapytania sensowność posiadania kart wogóle, jako produktu
    >> kiepsko zabezpieczonego.
    >
    > Uwaga bardzo cenna, na czasie ale dotyczy wszystkich kart, wszystkich banków
    > więc jakiś szczególny związek z Citi?

    Tak, ponieważ dotyczyła karty wydanej przez ten bank. Nie widzę powodu,
    żeby nie wyciągać wniosków ogólnych na podstawie działania produktu,
    który jest uważany za dobry; dla wielu KK Citi jest synonimem KK jako
    takiej.
    >
    >> Nasuwa mi się taka analogia motoryzacyjna - jedziesz sobie powiedzmy z
    >> umiarem 150 zł/h, a tu dzwoni serwis samochodowy, że masz się zatrzymać
    >> i dokręcić śrubę w silniku, bo cośtam... a miało być tak pięknie i
    > wygodnie.
    >
    > I w ten sposób ocalili życie Twoje, może rodziny, może innych użytkowników
    > dróg/chodników/poboczy. A co gdyby serwis wiedział i nie zadzwonił?

    Wolałbym, że by produkty bankowe (podobnie jak inne) nie wymagały stałej
    troski i telefonicznego nadzoru ze strony banku :-)

    Pzdr: Dogbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1