  • Data: 2002-09-27 20:58:02
    Temat: Re: Plus dla City
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:an2cs0$6di$1@news.tpi.pl...
    > Wolałbym, że by produkty bankowe (podobnie jak inne) nie wymagały stałej
    > troski i telefonicznego nadzoru ze strony banku :-)

    Ale to na razie nie jest możliwe w tym kraju, gdzie banki starają się zawsze
    przerzucić odpowiedzialność na klienta bez względu na okoliczności. Na razie
    klient jest postrzegany przez bank jako potencjalny oszust i naciągacz. A ja
    nie mam zamiaru płacić frycowego za brak staranności banku w przechowywaniu
    moich pieniędzy. Cieszy mnie iż jest bank /są banki?/ który monitoruje na
    bieżąco transakcje kartą i w razie wątpliwości stara się potwierdzić
    transakcję kartą. W końcu w Citku płaci się 6,50 za pakiet bezpieczeństwa,
    którego jednym z elementów jest system wczesnego ostrzegania, a więc niech
    on działa i to dobrze. Wolę być obudzonym o 4 nad ranem przez bank niżli
    obudzć się z ręką w nocniku sprawdzając wyciąg miesięczny.

    LeszekR.