  • Data: 2002-09-28 10:54:14
    Temat: Re: Plus dla City
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Poza citkiem robi tez tak multi :-))

    > O naiwnosci, czy myslisz, ze bank monitoruje transakcje zebys ty
    przypadkiem
    > nie stracil...

    Oczywiscie, ze nie. Bank dba o swoja kase, a raczej stara sie ograniczac
    kase ktora musi przeznaczac na fraudy.

    > Bank monitoruje transakcje, zeby to on nie stracil, czy myslisz ze gdyby
    nie
    > bylo odpowiedzialnosci banku ( w Citi powyzej 100 PLN) to ktokolwiek by
    sie
    > zainteresowal co sie z twoja karta dzieje ??

    Pewnie nie :( Ale wtedy nie mialbym tej karty :D

    > A ja wole nie miec problemow z karta, bo akurat ktos z banku nie mogl sie
    do
    > mnie dodzwonic ....

    A co to za problem reklamujesz transakcje i po klopocie :-)) Wtedy to
    zmartwienie banku, a nie Twoje. Wlasnie dlatego bank dzwoni do
    klienta/posiadacza karty zeby, to on (bank) nie byl stratny !!

    Pozdrawiam,
    Witek