  • Data: 2002-09-30 15:16:26
    Temat: Re: Plus dla City
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" >
    > Ale nie zastrzega-przy nastepnym użyciu idzie komunikat o kontakt z CA,
    > identyfikacja klienta, i jezeli jest O.K., to blok znika.

    Cos takiego widzialem w praktyce. Moja znajoma przyjechala w lipcu z USA i
    bodaj ze dwa razy tu sie posluzyla raz po raz karta CityBanku, oczywiscie
    amerykanskiego. Przy trzecim zakupie, w sklepie Bata, zablokowali transakcje
    i kazali sie skontaktowac. Ekspedientka oczywiscie, zadzwonila do polskiego
    CityBanku, gdzie ja poinformowali, ze chca rozmawiac z klientka. Kiedy moja
    znajoma wziela sluchawke uslyszala, ze zaraz ja polacza z CityBankiem w
    Nowym Yorku. Facio najpierw sie upewnil poprzez rozne pytania, ze rozmawia z
    wlasciwa osoba, a nastepnie wyjasnil, ze zablokowali karte, bo nabarali
    podejrzen, ze ktos nieuprawniony w Polsce sie nia posluguje. Oczywiscie,
    uspokoil sie, gdy mial juz pewnosc, ze wszystko w porzadku i transakcja
    zostala przeprowadzona.
    Ale to wcale nie koniec tej opowiesci!
    Znajoma bowiem od operatora CityBanku uslyszala, ze najpierw to on zadzwonil
    do niej do domu w USA i rozmawial z jej mezem mowiac o swoich podejrzeniach
    zwiazanych z zakupami w Polsce. W ten oto sposob pan malzonek, ktory do
    rorzutnych wcale nie nalezy, dowiedzial sie, ze malzonka raczej nie
    ogranicza sie w wydatkach i nie wprawilo go to w dobry humor. Ale to juz
    naturalnie, historia raczej poza bankowa. O ile wiem, wszystko miedzy
    malzonkami skonczylo sie dobrze. A ja bylem swiadkiem jak skarcony przez
    moja znajoma przez telefon operator CityBanku przyjal reprymende z pokora i
    obiecal, ze nigdy wiecej nie bedzie juz dzwonil do wlascicielki karty do
    domu jesli zauwazy, ze jakies transakcje jej karta sa realizowane po za
    granicami Stanow...
    I dodam tylko, ze mnie sie to bardzo spodobalo jak czujny CityBank potrafi
    troszczyc sie o pieniadze swoich klientow. Mam nadzieje, ze polski citek za
    bardzo nie odstaje od swego starszego, amerykanskiego brata?
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl