  • Data: 2002-09-28 09:51:34
    Temat: Odp: Plus dla City
    Od: "szulu" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik LeszekR. <l...@k...otnok.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:an2gnk$hki$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Ale to na razie nie jest możliwe w tym kraju, gdzie banki starają się
    zawsze
    > przerzucić odpowiedzialność na klienta bez względu na okoliczności. Na
    razie
    > klient jest postrzegany przez bank jako potencjalny oszust i naciągacz. A
    ja
    > nie mam zamiaru płacić frycowego za brak staranności banku w
    przechowywaniu
    > moich pieniędzy. Cieszy mnie iż jest bank /są banki?/ który monitoruje na
    > bieżąco transakcje kartą i w razie wątpliwości stara się potwierdzić

    O naiwnosci, czy myslisz, ze bank monitoruje transakcje zebys ty przypadkiem
    nie stracil...
    Bank monitoruje transakcje, zeby to on nie stracil, czy myslisz ze gdyby nie
    bylo odpowiedzialnosci banku ( w Citi powyzej 100 PLN) to ktokolwiek by sie
    zainteresowal co sie z twoja karta dzieje ??

    > Wolę być obudzonym o 4 nad ranem przez bank niżli
    > obudzć się z ręką w nocniku sprawdzając wyciąg miesięczny.

    A ja wole nie miec problemow z karta, bo akurat ktos z banku nie mogl sie do
    mnie dodzwonic ....

    pzdrw
    szulu