  • 1. Data: 2005-10-05 18:06:06
    Temat: Pierwsza praca w banku - stanowisko ??
    Od: "Łukasz R" <rostek@lukasz>

    Witam!

    Doradźcie mi o jakie stanowisko można sie starać w banku - studiując na 2
    roku w szkole na kierunku finanse i bankowości. Doświadczenie zawodowe - 3
    miesieczny staz na stanowisku ksiegowego w urzędzie skarbowym.

  • 2. Data: 2005-10-05 18:10:40
    Temat: Re: Pierwsza praca w banku - stanowisko ??
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2005 20:06:06 +0200, Łukasz R napisał(a):

> [...]
    > roku w szkole na kierunku finanse i bankowości. Doświadczenie zawodowe - 3
    > miesieczny staz na stanowisku ksiegowego w urzędzie skarbowym.

    Chyba wchodza w gre praktyki tylko no chyba, ze studiujesz zaocznie. Mysle
    ze warto probowac teraz szukac roznych praktyk, ewentualnie jakis asystent
    etc. bo sporo bankow sie oglasza.

    A z innej beczki to Pekao SA robil rekrutacje niedawno, przynajmniej w
    W-wie i moze jeszcze robi ale to akurat bylo cos co nazywa sie program
    Aplikant Bankowy i szukali raczej ludzi, ktorzy koncza studia ale wiem ze
    uczestniczyli tez tacy co np. licencjata koncza. Placili 1500 brutto na
    probny okres 3 mies. i na poczatek jest to stanowisko sprzedazowe.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 3. Data: 2005-10-05 18:16:20
    Od: "Łukasz R" <rostek@lukasz>

    > Chyba wchodza w gre praktyki tylko no chyba, ze studiujesz zaocznie.

    Tak studiuje zaocznie w systemie sobotnio - niedzielnym

    Mysle
    > ze warto probowac teraz szukac roznych praktyk, ewentualnie jakis asystent
    > etc. bo sporo bankow sie oglasza.

    Właśnie praca nie związana z obsługą klienta by mnie bardziej interesowała -
    bardziej "typowo biurowa", tylko że właśnie nie wiem jak nazwać takie
    stanowisko, a jutro wybieram się na rozmowę... i musze to konkretnie
    określić...

  • 4. Data: 2005-10-05 19:10:47
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Łukasz R" <rostek@lukasz> napisał w wiadomości

> [...]
    > interesowała - bardziej "typowo biurowa", tylko że właśnie nie wiem jak
    > nazwać takie stanowisko, a jutro wybieram się na rozmowę... i musze to
    Poniżej prezesa nie zaczynaj rozmowy!!
    :)

  • 5. Data: 2005-10-05 19:14:36
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2005 20:16:20 +0200, Łukasz R napisał(a):

> [...]
    > bardziej "typowo biurowa", tylko że właśnie nie wiem jak nazwać takie
    > stanowisko, a jutro wybieram się na rozmowę... i musze to konkretnie

    Nie wiem co Cie dokladnie interesuje ale w banku moim skromnym zdaniem 90%
    prac to tak czy inaczej w jakis sposob obsluga klienta przynajmniej na
    poczatek. Oczywiscie mozesz probowac dostac sie do Dep. Skarbu albo cos w
    tym stylu ale tutaj zazwyczaj trzeba sie wykazac jakimis umiejetnosciami -
    wydaje mi sie jednak ze wiekszosc ludzi w banku zaczyna od sprzedazy,
    obslugi klienta (no chyba, ze jest to informatyk albo ochroniarz etc.)
    Zdefiniuj co to dla Ciebie praca "typowo biurowa" ...

    Adam

  • 6. Data: 2005-10-05 19:24:38
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Adam" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > wydaje mi sie jednak ze wiekszosc ludzi w banku zaczyna od sprzedazy,
    > obslugi klienta (no chyba, ze jest to informatyk albo ochroniarz etc.)

    Otóż mylisz się i to bardzo!! 99% pracujących w centralach
    banków i w tzw "regionach"
    nigdy na oczy nie widziało żywego klienta!!

  • 7. Data: 2005-10-05 19:48:27
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2005 21:24:38 +0200, jo44 napisał(a):

    > Użytkownik "Adam" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Otóż mylisz się i to bardzo!! 99% pracujących w centralach
    > banków i w tzw "regionach"
    > nigdy na oczy nie widziało żywego klienta!!

    Nie wiem czy tak jest, ostatnio bylem w centrali Pekao i tam Ci ludzie,
    ktorzy prowadzili rekrutacje tez chwalili sie ze zaczynali wlasnie od
    podstaw w placowce - no ale pewnie roznie moze byc. Natomiast mysle, ze
    wiekszosc pracownikow, szczegolnie takich w trakcie studiow nie zaczyna od
    pracy w centrali tylko wlasnie w jednej z placowek i o tym mowilem - po
    prostu stosunek liczby miejsc pracy w centrali do ilosci miejsc pracy w
    placowkach to wg mnie jak 1/x00 - jeden do "ilustamset" .

    Adam

  • 8. Data: 2005-10-05 19:53:22
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik jo44 napisal dnia 2005-10-05 21:24:

    > Otóż mylisz się i to bardzo!! 99% pracujących w centralach
    > banków i w tzw "regionach"
    > nigdy na oczy nie widziało żywego klienta!!

    Jest właśnie odwrotnie, większość osób w centralach trafia tam albo po studiach
    informatycznych, albo z oddziałów.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 9. Data: 2005-10-05 20:11:18
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

> [...]

    > interesowała - bardziej "typowo biurowa", tylko że właśnie nie wiem jak
    > nazwać takie stanowisko, a jutro wybieram się na rozmowę... i musze to

    to uderzaj do centrali banku, a nie do oddzialu. a co do nazewnictwa
    stanowisk - w bankach sa rozne. mysle, ze oni sami cie przydziela do czegos
    po ogolnej rozmowie.

  • 10. Data: 2005-10-05 21:18:13
    Od: "Łukasz R" <rostek@lukasz>

    > wydaje mi sie jednak ze wiekszosc ludzi w banku zaczyna od sprzedazy,
    > obslugi klienta (no chyba, ze jest to informatyk albo ochroniarz etc.)

    mi się też tak zdawało że najcześciej od tego się zaczyna

    > Zdefiniuj co to dla Ciebie praca "typowo biurowa" ...

    praca typowo biurowa - w jakimś dziale w banku, nie na sali sprzedaży
    przeciez nie wszyscy pracują "przy okienku"