  • 11. Data: 2005-10-05 21:34:57
    Temat: Re: Pierwsza praca w banku - stanowisko ??
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2005 23:18:13 +0200, Łukasz R napisał(a):

    > mi się też tak zdawało że najcześciej od tego się zaczyna

    > praca typowo biurowa - w jakimś dziale w banku, nie na sali sprzedaży
    > przeciez nie wszyscy pracują "przy okienku"

    Ale Ty musisz wiedziec, co chcesz robic za tym biurkiem: analizowac ryzyko,
    pracowac w rachunkowosci, analizowac sytuacje na rynku kapitalowym czy
    pienieznym, zajmowac sie marketingiem, etc itd. Jak pojdziesz do oddzialu
    banku i powiesz ze chcesz pracy "typowo biurowej" to uwazaj bo ten co
    bedzie z Toba rozmawiac moze Ci uszkodzic bebenki swoim glosnym smiechem.

    Rozumiem, ze nie masz checi do pracy z klientem ale postaraj sie zobaczyc
    co umiesz, jakie masz najmocniejsze strony i co mozesz zaoferowac bankowi i
    idz na rozmowe wiedzac co chcesz robic. I uwierz, ze praca w okienku to nie
    taka zla rzecz na poczatek - poczytaj sobie w sieci opowiesci osob, ktore
    byly zatrudnione jako sprzedawcy KK albo roznych planow inwestycyjnych i to
    najczesciej nie w banku a w jakiejs firmie ktora to robi dla banku( np.
    Citi znany jest z takich praktyk). I takich firm unikaj jesli nie chcesz
    pracowac z klientem ...

    Adam

  • 12. Data: 2005-10-05 22:16:17
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Łukasz pisze:

    > Właśnie praca nie związana z obsługą klienta by mnie bardziej interesowała -
    > bardziej "typowo biurowa", tylko że właśnie nie wiem jak nazwać takie
    > stanowisko, a jutro wybieram się na rozmowę... i musze to konkretnie
    > określić...
    Czyli nie wiesz na jakie stanowisko jest prowadzona rekrutacja?

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_